Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس امروز صبح (یکشنبه) در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، به مناسبت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس رژه یگان‌های منتخب نیرو‌های مسلح بصورت گسترده و در سراسر کشور اعم از بسیج سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی انتظامی صبح امروز یکشنبه سی و یکم شهریورماه به صورت همزمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    تجهیزات نیروی هوایی ارتش حاضر در رژه تهران را بیشتر بشناسید ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۸:۵۶

در مراسم رژه ۳۱ شهریور در تهران یگان های پیاده و محمول نیروهای ارتش و سپاه از برابر جایگاه عبور خواهند کرد.

موشک راهبردی قاصد ۳، بمب قاصد، موشک عصر ۶۷، موشک عاصف، بمب قادر
پادجنگالی سحاب، لانچر لیزرتاب ۹۹ و بمب ۲۰۰۰ پوندی هوشمند، لانچر لیزرتاب ۹۹ و بمب ۵۰۰ پوندی هوشمند، موشک قادر هواپایه، موشک نصر هواپایه، موشک فکور ۹۰ هواپایه، موشک دامی تی ۴۲، موشک آموزشی تی جی ام، موشک آر ۷۳، موشک دامی آر ۲۷، موشک آر ۶۰، موشک دامی AIM_7E و موشک PL7، موشک AIM_9J و موشک   AIM54  و موشک KH58، موشک هواپایه قائم و موشک یاسر، پهپاد کمان ۱۲ و همچنین پهپاد ابابیل، تجهیزات نیروی هوایی ارتش هستند که قرار است در رژه ۳۱ شهریور از مقابل جایگاه ویژه عبور کنند.

آشنایی با جدیدترین تجهیزات نیروی دریایی ارتش که در رژه تهران به نمایش درآمدند ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در مراسم رژه ۳۱ شهریور در تهران یگان های پیاده و محمول نیروهای ارتش و سپاه از برابر جایگاه عبور خواهند کرد.

اژدر مارک ۴۶، اژدر اکسیژنی، اژدر والفجر، مین‌های صدف، انفطار و کوسه، اژدر الکتریکی و مین چسبان، قایق رعد، شناور هجومی شهاب، موشک نور بردبلند، سامانه خوداتکا نصر ساحلی، توپ ۷۶ میلی متری فجر ۲۷، سامانه‌های نیروی دریایی ارتش هستند که قرار است در این رژه از مقابل جایگاه عبور کنند.

2/ روحاني: حاضریم از خطاهای گذشته همسایگان بگذريم ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۸:۵۳

رييس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود در مراسم رژه نيروهاي مسلح گفت: ما با همه همسایگان دست برادری دراز میکنیم و حتی حاضریم از خطاهای گذشته انها بگذریم
روحانی افزود: امنیت خلیج فارس دریای عمان و تنگه هرمز درون زاست ونیروهای خارجی می توانند مشکل افرین باشند.
وی گفت: طرحی را درسازمان ملل ارائه خواهیم داد که ایران باهمکاری کشورهای منطقه می تواند امنیت خلیج فارس را با کمک کشورهای منطقه بوجود آورد.

رژه نیروهای مسلح کشور از مقابل جایگاه آغاز شد ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۸:۵۰

همزمان با پایان سخنرانی رئیس جمهوری اسلامی ایران، مراسم ویژه برنامه رژه نیروهای مسلح از مقابل جایگاه آغاز شد.

1/ روحانی: نیروهای مسلح با وحدت و هماهنگی 8 سال مقابل دشمنان اسلام مقاومت کردند ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۸:۴۷

رئيس جمهور در بخشی از سخنان خود در مراسم رژه نيروهاي مسلح گفت : نيروهاي مسلح ما با فرمان امام راحل و با وحدت و هماهنگي و يکپارچگي و با حضور مردم در همه صحنه هاي نبرد 8 سال در برابر دشمنان اسلام مقاومت کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی رييس مجلس: صدام توهم داشت که با تکیه به امریکا مي تواند آقای منطقه شود ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۸:۳۹

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در بندرعباس در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس شرکت کرد.

وی در بخشی از سخنرانی خود که دقایقی پیش به اتمام رسید با اشاره به پوشالی بودن قدرت آمریکا گفت: صدام توهم داشت که با تکیه به امریکا مي تواند آقای منطقه شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی سخرانی رئیس جمهوری در مراسم رژه تهران آغاز شد ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۸:۳۷

حسن روحانی به رسم همه ساله مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور در جوار حرم امام راحل ره به ایراد سخن در جمع نیروهای مسلح پرداخت.

سخنرانی وی از دقایقی پیش آغاز شده و جزئیات آن از طریق خبرگزاری دانشجو مخابره خواهد شد.

 

تجهیزات جدید دفاعی نیروی زمینی سپاه نمایش داده شد ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، تجهیزات جدید دفاعی نیروی زمینی سپاه صبح امروز از مقابل جایگاه رژه 31 شهریور نیروهای مسلح در جوار مرقد امام خمینی عبور کردند.

تجهیزاتی که از مقابل جایگاه عبور کردند عبارتند از: خودروهای ام رپ 454 و ارس محمول خمپاره انداز 81 م.م خشاب دار، خوددو زرهی کشف و انهدام، خودرو محمول توپ 130 م.م، خودرو رفع آلودگی و خودرو محمول توپ 130 م.م، سکوی پرتاب پهپاد، تانک ارتقا یافته تی 72 ام، نفر بر براق محمول 107 م.م، خوردو محمول.

از سامانه توپخانه‌ای حائل در رژه هفته دفاع مقدس تهران رونمایی می‌شود ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۸:۳۴ در مراسم رژه امروز ۳۱ شهریور در تهران از سامانه توپخانه‌ای «حائل» برای نخستین بار رونمایی می‌شود.

جزئیات بیشتر مربوط به این سامانه را اینجا بخوانید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح حرم امام راحل مراسم رژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۱۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور پیشین آمریکا و نامزد فعلی انتخابات ریاست جمهوری پیش رو طرحی را برای حل مسالمت آمیز اوکراین تدوین کرده است.

براساس گزارش دیلی تلگراف، رئیس جمهور سابق آمریکا تا زمان انتخابات طرح خود درباره اوکراین را علنی نخواهد کرد.

پیشتر ترامپ در پایان ماه آوریل در مصاحبه‌ای با تایم گفته بود که در صورت انتخاب شدن به اوکراین کمکی نخواهد کرد مگر اینکه اروپا وارد عمل شود. «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور پیشین آمریکا که اکنون نامزد اصلی جمهوری خواهان برای رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال ۲۰۲۴ به شمار می‌رود، درباره کمک آمریکا به اوکراین در صورت بازگشت به کاخ سفید گفته بود: «در بازگشت به کاخ سفید به کی‌یف کمک خواهم کرد اما به این شرط که اتحادیه اروپا نیز باید هزینه را پرداخت کند.»

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت که اروپا نیز باید سهم خود را در کمک به اوکراین بپردازد.

ادعای ترامپ در حالی صورت گرفته است که گفتگوی هیأت‌های آمریکا و اوکراین پیرامون توافقنامه امنیتی بلندمدت میان دو کشور از روز سه شنبه گذشته بار دیگر آغاز شده است.

بر اساس اعلام رسانه‌ها، وزارت امور خارجه آمریکا در این ارتباط خبر داد که هیأت‌های ایالات متحده و اوکراین در مورد ادامه مذاکرات بر سر توافقنامه امنیتی بلندمدت بین واشنگتن و کی یف گفتگو کردند.

این در حالی است که وادیم اسکپتسکی معاون رئیس کل اطلاعات وزارت دفاع اوکراین از سقوط قریب الوقوع شهر راهبردی این کشور به دست روس‌ها خبر داد.

وی افزود: سقوط شهر راهبردی جاسوف یار به دست نیروهای ارتش روسیه حتمی است.

این مقام اوکراینی با اشاره به تنگایی که نیروهای این کشور در ارتفاعات شهر چاسوف یار با آن دست و پنجه نرم می‌کنند از سقوط این شهر مشابه شهر آودیواکا در آینده نزدیک خبر داد.

وی به اهمیت راهبردی این شهر برای نیروهای اوکراینی اشاره کرد و گفت: تسلط روس‌ها بر این شهر راه برای تسلط آنها بر شهرهای بزرگ در دونتسک هموار خواهد کرد.

این درحالی است که پیش از این الکساندر سیرسکی فرمانده ارتش اوکراین از اوضاع سخت نیروهای این کشور در خطوط نبرد خبر داده بود.

سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه هفته گذشته اعلام کرده بود که نیروهای روسی در حال حاضر ابتکار عمل را در جبهه‌ها در دست دارند.

طی روزهای گذشته روس‌ها بر بردیچی، بوگدانوفکا، نوومیخلوفکا، سیمینوفکا و پرفومایسکو مسلط شده‌اند.

کد خبر 6096075

دیگر خبرها

  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • یمن: عملیات در دریای مدیترانه بزودی آغاز می‌شود؛ تدارک یک میلیون رزمنده
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • صنعا: طی روزهای آینده شاهد اولین عملیات در دریای مدیترانه خواهیم بود
  • یمن: عملیات ضدصهیونیستی در مدیترانه به زودی آغاز خواهد شد
  • بایدن از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۴۸ اشتباه لفظی مرتکب شده است
  • دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین