Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد جمشیدیان روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: به طور معمول تیم‌هایی که نیمه دوم را واگذار می‌کنند از نظر روحی افت کرده و این مساله در استقلال مشهود است.

وی بیان کرد: تیم تحت هدایت استراماچونی در نیمه دوم هر سه بازی اخیر یا شکست خورده یا برد را با تساوی عوض کرده و این اتفاق استرس را در بازیکنان زیاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدیان با اشاره به اینکه استقلال این روزها شرایط خوبی ندارد و فصل را پراسترس شروع کرده است، گفت: استقلال در چند فصل گذشته خوب عمل نکرده و این فصل سعی کرد با استراماچونی شروع امیدوارکننده داشته باشد اما سه بازی ابتدایی چنگی به دل نزد.

هافبک سابق استقلال خاطرنشان کرد: در مقابل، تیم پرسپولیس در سال‌های اخیر روند با ثباتی را پشت سر گذاشته و در سه بازی این فصل نیز کالدرون سرمربی این تیم توانسته ۶ امتیاز را کسب کند.

وی افزود: روی کاغذ پرسپولیس از نظر مهره و ثبات در ترکیبی که در این چند سال داشته و همچین نتایج خوبی که در شروع فصل گرفته ، جلوتر از استقلال است.

سرمربی فعلی پاس همدان اضافه کرد: البته خیلی وقت ها شهرآورد خارج از جدول اتفاق می‌افتد و حتی تیم پایین جدول تواسته بازی را به سود خود ببرد.

وی بیان کرد: تیمی که از نظر روحی آمادگی بهتر داشته باشد و فشار کمتری را متحمل شود، در شهرآورد همواره موفق تر است.

جمشیدیان نبود فرشید اسماعیلی و مبهم بودن شرایط دیاباته مهاجم استقلال را تاثیرگذار دانست و گفت: هر ۲ بازیکن موثر در تیم استقلال هستند جایگزین کردن آنها سخت است.

دو تیم استقلال و پرسپولیس امروز/ یکشنبه/ سی‌و یکم شهریور ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی در شهرآورد ۹۱ روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

۷۵۲۰/۲۰۸۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر استقلال شهرآورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۱۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.

در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.

پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد، ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.

حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟

در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • رفع مشکل هفت هزار و ۱۴۲ سند موسوم به سند رفسنجان در قشم
  • واگذاری اسناد موسوم به رفسنجان جزیره قشم بعد از ۵۱ سال
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)