Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در صورت پرشدن ظرفیت پارکینگهای ورزشگاه آزادی، تمام ورودی‌ها را از سمت آزادراه تهران ـ کرج، جاده مخصوص کرج و بزرگراه شهید حکیم به سمت ورزشگاه خواهیم بست. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

سردار محمدرضا مهماندار در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا درباره احتمال ایجاد ممنوعیت و محدودیتهای ترافیکی برای دربی 90 و در معابر اطراف ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در معابر اطراف ورزشگاه آزادی وجود ندارد و تا زمانیکه پارکینگها ظرفیت داشته باشند، تماشاگران می‌توانند نسبت به پارک خودروهای خود در پارکینگهای ورزشگاه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در صورت پرشدن ظرفیت پارکینگها، تمام ورودی‌ها را از سمت آزادراه تهران ـ کرج، جاده مخصوص کرج و بزرگراه شهید حکیم به سمت ورزشگاه خواهیم بست.

وی درباره آمادگی پلیس راهور پس از اتمام بازی و احتمال بروز ترافیک در معابر نیز گفت: این آمادگی وجود دارد و احتمال دارد با توجه به شرایط پس از بازی، محدودیتهای ترافیکی ایجاد شود.

ظرفیت نیروی پلیس زن در بازی دربی مورد استفاده قرار می‌گیرد

انتهای پیام/

 

R1370/P/S2,21,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ورزشگاه آزادی راهور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی راهور ورزشگاه آزادی راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۲۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان گفت: هم اکنون محور‌های طبس_اصفهان و بشرویه -فردوس به دلیل سیلاب فراوان مسدود است.

سرهنگ رضایی افزود: همچنین محور‌های روستایی خرو طبس و غنی آباد به نیگنان بشرویه نیز در اثر بارندگی شدید و سیلاب مسدود است.

رئیس پلیس راه از مسافران و رانندگان خواست تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند تا در سیلاب گرفتار نشوند .

دیگر خبرها

  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود