Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@12:31:58 GMT

قصاص برای شوهر بدبین

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۲۸۸۷

قصاص برای شوهر بدبین

گروه حوادث-مرد شکاک که به خاطر سوء ظن به همسرش او را در حمام خانه به قتل رسانده بود با حکم قضات شعبه ششم دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد. معصومه مرادپور

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رسیدگی به این پرونده خونین ازدو سال قبل به‌دنبال تماس تلفنی پسر نوجوانی به اداره پلیس شروع شد. این پسر 12 ساله که شوکه بود به مأموران گفت: جسد مادرش را در حمام خانه شان پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مأموران گفت  پدر و مادرم با هم درگیری داشتند. امروز – روز حادثه - قرار بود با هم به میهمانی برویم اما نمی‌دانم چه شده ‌است. با توجه به گفته‌های این پسر نوجوان مأموران تحقیقات خود را برای بازداشت همسر مقتول آغاز کردند اما ردی از او نبود تا اینکه یکی از مأموران کلانتری عصر همان روز به شکل اتفاقی همسر مقتول را در خیابان دید و او را دستگیر کرد. وی بعد از دستگیری به قتل اعتراف کرد و گفت: همسرم دخترعمه‌ام بود. ما مدت‌ها با هم زندگی عاشقانه‌ای داشتیم اما وقتی معتاد شدم، کم‌کم رابطه ما تیره شد. چون همسر و پسرم را دوست داشتم، اعتیادم را ترک کردم اما ورشکسته و بیکار شدم. همسرم کارمند بود و با پول او زندگی می‌کردیم. این موضوع باعث اختلاف میان ما بود؛ مدتی بود که احساس می‌کردم همسرم با کسی رابطه دارد سر این موضوع با هم دعوای شدیدی کردیم و او به خانه مادرش رفت. اما با وساطت عمه‌ام به خانه برگشت ولی با من حرف نمی‌زد و مدام می‌گفت می‌خواهد طلاق بگیرد. روز حادثه قرار بود وقتی پسرم از مدرسه برگشت به خانه خواهرش برود. اما به من گفت تو نیا. سر این موضوع با هم دعوا کردیم. وقتی به حمام رفت من هم پشت سرش وارد شدم و با گلدان به سرش کوبیدم، بعد هم فرار کردم.
پرونده با توجه به اعترافات صریح این مرد و مدارک دیگر و همچنین شکایت اولیای‌ دم برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم در شعبه 6 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی شقاقی و باحضور قاضی رستمی مستشار دادگاه پای میز محاکمه رفت. سرانجام صبح دیروز قضات پس از بررسی پرونده ومشورت با یکدیگر متهم را به اتهام قتل عمد همسرش به قصاص نفس محکوم کردند.‌/ایران

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۲۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده مرگ مدیر شهرداری پیچیده شد؛ 3 کارمند در بازداشتند

محمد امیرآبادی، استادیار مهندسی حمل و نقل در دانشگاه علم و صنعت در آذرماه سال ۱۴۰۰ با حکم علیرضا زاکانی شهردار تهران به عنوان مدیرکل دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران منصوب شده بود. اعضای بدن محمد امیرآبادی نیز پس از مرگش به بیماران نیازمند اهدا شد. این خبرگزاری نوشته‌بود که «مشخص شده قتل مدیر شهرداری تهران به دست همسرش صورت گرفته است.»

محمدرضا اصغری، برادر همسر امیرآبادی در گفت‌وگو با «شبکه شرق» ضمن تکذیب این خبر در مورد جرییات آن توضیح داد: «شوهر خواهر من 12 بهمن سال گذشته فوت کرد. علت فوت هم گازگرفتگی اعلام شد. اما از 26 فروردین خواهر من را بازداشت کرده و به آگاهی شاپور بردند. خواهر من در بازداشت موقت است اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست و نمی‌دانم این خبر از کجا منتشر شده‌است. حتی با بازپرس پرونده صحبت کردم که حتی به من گفتند لازم نیست وکیل بگیرید و مساله حل می‌شود. خودشان هم نمی‌دانستند چرا این خبر به این شکل منتشر شده‌است.»

اصغری اضافه کرد: «در این پرونده 3 مرد و یک زن (خواهر من) بازداشت شده‌اند. به ما گفته‌اند که قاتل خودش را معرفی کرده و البته اسمش آنطور که برخی رسانه‌ها نوشته‌اند کیوان نیست. بازپرس هم توضیح داد که ما فقط به همین دلیل خواهر شما را در بازداشت نگه داشتیم چون می‌خواهیم به اصل ماجرا برسیم. مشکل‌شان این است که چرا اورژانس و آتش‌نشانی مرگ بر اثر گازگرفتی را تایید کرده‌است.»

برادر همسر امیرآبادی در پایان تاکید کرد: «این 3 مردی که بازداشت شده‌اند هم از کارمندان شهرداری هستند.خواهر و شوهر خواهر من هم از مدیران شهرداری بوده و هستند.»

دیگر خبرها

  • پدر خشمگین دخترش را در میدان خراسان کشت
  • پدر خشمگین دخترش را در میدان خراسان کشت؛ مادرش گذشت کرد
  • عرضه روایت مستند کودکی حاج قاسم در نمایشگاه کتاب
  • نجاتم دهید، دیگر به پایان خط رسیده‌ام!
  • ردپای زن معتاد در قتل شوهر خواهرش
  • خواست پدرزن برای قصاص دامادش
  • پرونده مرگ مدیر شهرداری پیچیده شد؛ 3 کارمند در بازداشتند
  • طلاق از شوهر به‌خاطر خیلی خوب‌بودن!
  • مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل | اتفاق شیرین برای یک محکوم به قصاص که تا یک قدمی چوبه دار قرار گرفت اما ...
  • مویس در تشریح علت افت وست هم: ما دیگر رایس، بهترین هافبک کشور را در اختیار نداریم