Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش هندبال کشورمان گفت: سطح اردو از نظر بدنی خوب است و بچه‌ها شرایط خوبی دارند و با انگیزه و قدرت کار می‌کنند اما با توجه به سطح بالای مسابقات انتخابی المپیک این اردوها کافی نیست. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

جلال کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی هندبال اظهار داشت: سطح اردو از نظر بدنی خوب است و بچه‌ها شرایط خوبی دارند و با انگیزه و قدرت کار می‌کنند اما با توجه به سطح بالای مسابقات انتخابی المپیک این اردوها کافی نیست و اردوی برون مرزی و بازی دوستانه با تیم‌های اروپایی لازم داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریفان در مرحله گروهی یعنی کره جنوبی، بحرین و کویت اردوهای خوبی داشتند اما ناامید نیستیم و با تمام توان ظاهر می‌شویم.

وی درخصوص عدم حضور لژیونرها در قطر گفت: مسلما کار ما با نبودن لژیونرها سخت می‌شود اما بچه‌ها با انگیزه بالای خود 70 تا 80 درصد جای خالی آنها را پر می‌کنند.

ملی‌پوش هندبال کشورمان در خصوص امکانات اردو و اینکه در حد تیمی برای حضور در مسابقاتی به سطح انتخابی المپیک بوده است، یادآور شد: در حد صددرصد نبود ولی در مجموع شرایط اردو خوب بود.

وی درخصوص حفظ این تیم برای مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان گفت: اگر تیم حفظ و رها نشود اتفاق خوبی است اما با توجه به شرایط لژیونرها در باشگاه‌ها این کار سخت است. من معتقدم با لژیونر شدن بسیاری از بازیکنان ضربه سنگینی به تیم ملی خورد چون  باشگاه‌های اروپایی اجازه نمی‌دهند هر زمان که فدراسیون و کادر فنی می‌خواهند بازیکنان در اردو باشند و تنها در زمان مسابقه بازیکنان را به تیم ملی می‌دهند.

لیگ برتر هندبال| صدرنشینی نیروی زمینی و مس در پایان هفته پنجم



انتهای پیام/

R7890/P/S3,31/CT1 واژه های کاربردی مرتبط هندبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۲۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین امتیاز در پنج لیگ معتبر اروپایی؛ قهرمانان در صدر + عکس

هر سه تیم قهرمان سری آ، لالیگا و بوندسلیگا در صدر جدول امتیازی در لیگ‌های معتبر قرار گرفته‌اند.

طرفداری | اینتر با دو امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید، بیش‌ترین امتیاز را در میان تمامی تیم‌های 5 لیگ معتبر اروپایی به دست آورده است.

با گذشت بیش از 8 ماه از آغاز رقابت‌های فصل 24-2023 در 5 لیگ معتبر اروپایی، اینتر با کسب 89 امتیاز از 35 بازی، بیش‌ترین امتیاز را در میان تمامی تیم‌ها به دست آورده است. در به‌روزرسانی قبلی LiveScore هم اینتر صدرنشین جدول کلی 5 لیگ برتر اروپا بود؛ اما حالا رئال مادرید در صورت برتری در بازی بعدی خود می‌تواند این صدرنشینی را از نراتزوری پس بگیرد. نکته جالب در مورد این رده‌بندی حضور سه تیم قهرمان لیگ‌های سری آ، لالیگا و بوندسلیگا در بین سه تیم برتر این جدول امتیازی است.

پس از اینتر، رئال مادرید با 87 امتیاز از 34 بازی در جایگاه دوم قرار گرفته است و بایرلورکوزن با 84 امتیاز از 32 بازی در جایگاه سوم ایستاده است. سه بازی کمتر بایرلورکوزن نسبت به تیم اینتر و همچنین شکست‌ناپذیری این تیم، نشان از عملکرد فوق‌العاده ژابی آلونسو و شاگردانش می‌دهد. در ادامه نگاهی به جدول امتیازی تیم‌ها در پنج لیگ معتبر اروپایی می‌اندازیم.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال: از شرایط بازیکنان راضی هستم؛ صعود به المپیک رویا نیست
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • بیشترین امتیاز در پنج لیگ معتبر اروپایی؛ قهرمانان در صدر + عکس
  • فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی