Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- والورده تایید کرد که علت ناکامی تیمش در بازی های خارج از خانه را نمی داند اما به دنبال راه حلی برای رفع این مشکل است.
به گزارش آریا، بارسلونا در ادامه روند رو به افول خود با ارنستو والورده، در هفته پنجم لالیگا مقابل گرانادا متحمل باخت 2-0 شد تا بلوگرانا، 8 بازی اخیر خارج از خانه خود در همه رقابت ها را بدون برد سپری کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نقل از مارکا و AS؛ والورده پس از شکست مقابل گرانادا و سقوط بارسلونا به رتبه هفتم لالیگا، گفتگویی با خبرنگاران داشت:
تاثیر گل زودهنگام حریف روی نتیجه بازی؟ امکان دارد اما من اینطور فکر نمی کنم. بارسلونا به خصوص در بازی های خارج از خانه، بد است. نتیجه 2-0 شد و حالا اوضاع پیچیده تر شده است. خارج از خانه، نمی توانیم خوب بازی کنیم و رقبا با اولین حمله، دروازه ما را باز می کنند. خوب نبوده ایم و البته که نباید بهانه بیاوریم.
در یک سوم دفاعی حریف و در تمام کنندگی، قدرت کافی نداریم. سرجی روبرتو و فرنکی دی یونگ از فشار تیم مقابل خلاص می شدند اما در یک سوم دفاعی حریف، موفق نبودیم. دلیل این موضوع را درک نمی کنیم اما تلاش خواهیم کرد تا بهتر شویم.
در ادامه خواهیم دید که چه می شود و بازیکنان چه واکنشی نشان می دهند؛ شما به عنوان مربی باید همیشه مسئولیت اتفاقات داخل زمین را برعهده بگیرید. بازیکنان ممکن است در زمین ببرند یا ببازند اما مسئولیت اتفاقات با مربی است. یک تیم می تواند ببازد اما در روز باختتان هم باید به نحوی کار کنید که شایسته برد به نظر برسید. امشب باختیم درحالیکه اصلا شایسته برد نبودیم.
بارسلونا با 9 گل خورده در کنار رئال بتیس، بدترین خط دفاعی این فصل لالیگا را به نام خود ثبت کرده است. والورده در این مورد افزود:
به آمار و ارقام اهمیتی نمی دهم و این نکته را نمی دانستم. قطعا این تعداد گل خورده، خوب نیست و در هر صورت این مورد با عملکرد ما در سال های اخیر، هیچ شباهتی ندارد. گرانادا به شدت بارسلونا را اذیت کرد. واقعا نگران هستم چون بارسلونا در بازی های خارج از خانه، عملکرد خوبی ندارد. وقتی در 4 بازی این فصل به عنوان تیم میهمان، اوضاع به این شکل بوده است، یعنی برخی چیزها به درستی کار نمی کند.
بر بازی ها تسلط داریم اما این سلطه منجر به ایجاد شانس گلزنی و گل نمی شود. این شانس را برای خود فراهم نمی کنیم تا شرایط بازی را عوض کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: والورده بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی آردا گولر و خانواده اش به والورده و دیاز آموزش رقص می دهند / فیلم

آموزش رقص توسط آردا گولر و خانواده اش به فده والورده و براهیم دیاز را مشاهده می کنید.

دانلود (2.6MB)

دیگر خبرها

  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد
  • وقتی آردا گولر و خانواده اش به والورده و دیاز آموزش رقص می دهند / فیلم
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر