Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@04:53:51 GMT

دستگیری‌عوامل حیوان‌آزاری دربهشهر

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۳۰۸۰

دادستان شهرستان بهشهر از دستگیری عوامل حیوان آزاری در این شهرستان و تشکیل پرونده برای این افراد خبر داد. ناطقان: علی صداقت در این باره اظهار کرد: در پی انتشار فیلمی منزجر کننده از حیوانان آزاری در بهشهر دستور قضایی برای شناسایی عوامل این اقدام صادر شد.

وی افزود: در حال حاضر متهم که اقدام به بریدن گوش‌های الاغ نموده و فردی که از این اقدام فیلمبرداری کرده، دستگیر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صداقت گفت: متهم اصلی پرونده بیست و هشت ساله و دارای سوابق کیفری بوده است.

وی خاطرنشان کرد: حیوان آزاری به عنوان یک عمل غیر اخلاقی و خلاف انسانیت و شرع اسلام بوده و موجب جریحه دار شدن افکار عمومی شده است که در این راستا دستگاه قضایی به طور قاطع با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد. منبع: ایسنا برچسب ها: دستگیری ، عوامل حیوان آزاری ، بهشهر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دستگیری بهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبر داد و در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتار‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

سردار رحیم جهانبخش افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

فرمانده پلیس استان خاطر نشان کرد: مطمئنا پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می‌دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می‌کنند اگر درصحنه پلیس با آنها مواجه شود برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • حفاری بیل مکانیکی شهرداری در گورستان باستانی ری/ضرب و جرح مالک
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • غذا دادن دستی به حیوانات پرسه زن، مصداق حیوان آزاری است
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • نخستین نشاء مکانیزه برنج در بهشهر