Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@13:56:38 GMT

عکس/ بازداشت معترضان جلیقه زرد در پاریس

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۳۲۶۸

عکس/ بازداشت معترضان جلیقه زرد در پاریس

معترضان فرانسوی جنبش «جلیقه زردها» برای چهل و پنجمین شنبه متوالی در اعتراض به مواضع دولت این کشور در خیابان‌ها تجمعات اعتراضی برگزار کردند. شمار افراد بازداشتی در اعتراض‌های پاریس به ۹۰ نفر رسیده است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت معترضان به تصمیم پاشینیان برای «واگذاری روستاها» به باکو

نیروهای پلیس ارمنستان با ساکنان یک روستای مرزی این کشور درگیر شدند و افراد دیگری از جمله یک نماینده مخالف پارلمان را در بحبوحه اعتراضات جاری علیه برنامه «نیکول پاشینیان» جهت واگذاری چهار منطقه مرزی به جمهوری آذربایجان بازداشت کردند.

به گزارش ایسنا، معترضان خیابان‌ها را در ایروان و بزرگراه‌های اصلی خارج از آن مسدود کردند و این اقدام آن‌ها جهت لغو امتیازات ارضی دولت «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان به جمهوری آذربایجان به عنوان آغاز تعیین مرز انجام شد.

طبق گزارش خبرگزاری تاس، معترضان بعضا از خودروهای سنگین استفاده کردند اما پلیس ارمنستان با استفاده از زور ترافیک را به حالت عادی خود برگرداند.

یک بزرگراه اصلی که به سمت شمال ایروان راه دارد، بعد از ظهر جمعه حدود یک ساعت مسدود شد و در جریان این اعتراضات، ۲ نفر از نمایندگان حزب مخالف به معترضان پیوستند و یکی از آن‌ها به نام «آرتور خاچاطریان» به داخل خودروی پلیس هدایت شد.

این نماینده اپوزیسیون ضمن محکومیت اقدامات پلیس، گفت: «شهروندان از حق قانون اساسی خود استفاده می‌کنند.»

صبح شنبه نیز پلیس راه بسیاری از کامیون‌هایی را که در امتداد همان بزرگراه به سمت ایروان حرکت می‌کردند، متوقف و بازرسی کرد. سخنگوی پلیس گفت که این کار به دلایل امنیتی انجام شده است اما توضیح بیشتری ارائه نداد. پلیس ارمنستان تعداد کل معترضان بازداشت شده روز جمعه را ذکر نکرد.

این درحالی است که خبرگزاری تاس هفته گذشته به نقل از بیانیه وزارت کشور جمهوری آذربایجان گزارش کرد: «تعیین مرز در بخش باغانیس-ووسکپار برای تاریخ ۲۳ آوریل (۴اردیبهشت) برنامه‌ریزی شده است. هم‌چنین به اطلاع می‌رسانیم شایعاتی مبنی بر اینکه بخشی از قلمرو حاکمیت جمهوری ارمنستان به آذربایجان واگذار خواهد شد، صحت ندارد.»

اواخر عصر جمعه، تنش‌ها هم‌چنین در داخل «کِرانت» یکی از چهار روستای استان تاووش شمالی ارمنستان در مجاورت مناطق مرزی که ادعا می‌شود قرار است «به آذربایجان تحویل داده شود»، بالا گرفت.

صدها روستا که سایر ساکنان تاووش و سایر نقاط کشور به آن‌ها ملحق شدند، برای ششمین روز متوالی یک بخش محلی از یک بزرگراه کلیدی را مسدود کردند. برخی از آن‌ها چندین خودروی دولتی را متوقف و توقیف کردند که گمان می‌کردند مقاماتی در حال برنامه‌ریزی برای تحویل زمین بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دانشگاه ایلینوی دانشجویان را به بازداشت و تعلیق تهدید کرد
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • بازداشت معترضان به تصمیم پاشینیان برای «واگذاری روستاها» به باکو
  • بازداشت ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین در آمریکا به روایت آمار
  • موج حمایت از غزه در آمریکا به راه افتاد/ گسترش اعتراضات و بازداشت گسترده اساتید و دانشجویان
  • تشدید اعتراض حامیان فلسطین در مراکز آموزش عالی آمریکا
  • واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد دانشگاه  
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد  
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین از آمریکا به فرانسه رسید