Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالعلی چنگیز  در خصوص برگزاری دربی ۹۰ اظهار داشت: قبل از دربی، استقلال به تساوی دست پیدا کرد و پرسپولیس بازی خود را با پیروزی به پایان رساند. آبی‌پوشان در سه هفته گذشته، نتایج خوبی کسب نکردند و کسب دو امتیاز از سه بازی، آمار قابل قبولی برای استراماچونی و یارانش نیست اگرچه پرسپولیس هنوز به شرایط ایده‌آل دست پیدا نکرده اما آنها در کسب امتیاز، از استقلال موفق‌تر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مطمئناً هر دو تیم بازی‌های گذشته خود را فراموش خواهند کرد و می‌دانند که این بازی و بازی برگشت، گل سرسبد لیگ نوزدهم خواهد بود بنابراین تمام تمرکز خود را برای موفقیت در این دیدار خواهند گذاشت تا بتوانند با پیروزی در این بازی، هم شرایط روحی بهتری، پیدا و هم خود را به بالای جدول نزدیک‌تر کنند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال افزود: اگر استقلال نتواند در این دیدار سه امتیاز کسب کند، شرایطش به مراتب بدتر خواهد شد و احتمال تغییرات در کادر فنی وجود دارد. اگرچه فتحی گفته است «حتی با شکست هم برابر پرسپولیس، استراماچونی عوض نخواهد شد»، اما او می‌داند که فشار تماشاگران قابل تحمل نیست و آنها نخواهند پذیرفت که تیمشان هر بازی به راحتی امتیاز از دست داده یا دیدار را به حریف واگذار کنند.

چنگیز در ادامه تأکید کرد: برای این دیدار، فرشید باقری محروم شد و اکنون کار برای استقلال سخت‌تر شده اگرچه خیلی‌ها فکر می‌کردند که این بازیکن بخشیده خواهد شد اما این اتفاق برای آبی‌پوشان رخ نداد و استراماچونی باید بازیکن دیگری را جایگزین این فرد کند که بتواند عملکرد قابل قبولی در دربی داشته باشد.

وی بیان کرد: دربی همیشه جای باتجربه‌ها است، بازیکنانی که تجربه چند دربی را دارند، با آرامش بیشتر و راحت‌تر پای به میدان می‌گذارند تا بازیکنانی که هنوز حضور صدهزار تماشاگر را تجربه نکرده‌اند؛ این مسئله می‌تواند در روند کاری آنها اثرگذار باشد بنابراین نفرات باتجربه می‌توانند کمک مفیدی به کم‌تجربه‌ها کنند.

چنگیز در پایان خاطرنشان کرد: دربی همیشه حساس است، اینکه برخی‌ها می‌گویند این بازی، یک بازی معمولی است، حرف درستی نیست چرا که تحت هر شرایطی اگر دو تیم در انتهای جدول هم باشند، این بازی حساسیت دارد و حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه، نشان‌دهنده این اتفاق خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: عبدالعلی چنگیز دربی استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۳۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس

به گزارش همشهری آنلاین استقلال باید روز چهارشنبه و در دیداری فوق العاده حساس از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، به مصاف تراکتور برود. آبی‌ها در این بازی، سیدحسین حسینی را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارند و محمدرضا خالدآبادی وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده خواهد داشت.

خالدآبادی که تابستان گذشته و با انتقالی پر سر و صدا از هوادار به استقلال پیوست، تاکنون در این فصل فرصت حضور در میدان را به دست نیاورده و او قرار است که در جدال حساس برابر تبریزی‌ها، با ایستادن در قفس توری تیمش، اولین بازی خود را تجربه کند.

سیدحسین حسینی که در این فصل عملکرد خوبی داشته و در صدر جدول بیشترین کلین شیت در میان گلرهای لیگ برتر قرار دارد، حالا در یکی از تعیین کننده‌ترین مسابقات این فصل، حضور نخواهد داشت و همین موضوع سبب شد تا او از هم تیمی‌اش حمایت کند.

کاپیتان استقلال با انتشار تصویری از تمرین امروز آبی‌ها و عکسی از خودش در کنار خالدآبادی نوشت: "مطمئنم که می‌درخشی و همه ما را خوشحال می‌کنی."

کد خبر 847620 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس