Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: غفلت امروز ما از صنعت گردشگری خسارت های جبران ناپذیری را در آینده به دنبال دارد و هرکسی بخواهد در بخش گردشگری شهر اصفهان سرمایه گذاری کند مورد توجه مدیریت شهری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با بیان اینکه فردا در اصفهان 320 هزار دانش آموز در دو دوره تحصیلی در مدارس حضور می یابند، ادامه داد: امروز روز شکوفه ها است و فردا رسما سال تحصیلی برای دانشجویان و دانش آموزان آغاز می شود که با حضور آنها حیات دیگری را در سطح شهر شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصر اصفهانی تصریح کرد: امروز مسایل آموزش و پرورش یکی از مسائل جدی کشور است و غفلت از آموزش و پرورش ضربه مهلکی را به کشور خواهد زد. "جبران خلیل جبران" می گوید سه رکن اساسی برای تمدن ها باید در نظر گرفت؛ "آموزش و پرورش"، "خانواده" و "الگوها و اسوه ها" که اگر آنها ضربه دیدند تمدن ضربه می‌بیند. امروز هر سه محور اساسی مورد تاخت و تاز قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه عده‌ای معتقد هستند سرمایه گذاری در آموزش و پرورش با توجه به اینکه بزرگترین وزارتخانه است هزینه فایده بوده و سرمایه گذاری در آن، سود از دست رفته تلقی نمی شود، گفت: فرهنگیان باید در جایگاه والایی باشند امیدوارم در بخش اقتصادی و ... این مهم جدی گرفته شود و خود آنها نیز در بخش خودمنزلت دهی رسالت خود را به خوبی انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: شورای اسلامی شهر اصفهان در سال گذشته جلسه علنی را تعطیل کرد تا اعضای شورا در کنار دانش آموزان و معلمان قرار گیرند. امسال نیز برنامه ریزی شده است که همه اعضای شورا در شش ناحیه آموزش و پرورش حضور یابند.

نصر اصفهانی با اشاره به روز جهانگردی و گردشگری اظهار کرد: در سال 2016، یک میلیارد 300 میلیون گردشگر در دنیا جا به جا شده است که سهم ایران چهار میلیون و 300 هزار نفر و گردش مالی آنها حدود چهار میلیارد دلار بوده که در برابر 1340 میلیارد دلار در آن سال این عدد کم است و باید همه امکانات را بسیج کنیم تا از این سفره گسترده به سهم خود استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: غفلت از صنعت گردشگری خسارت های جبران ناپذیری را در آینده به دنبال دارد و اگر از فرش قرمز در برابر سرمایه گذار سخن می گوییم بخش گردشگری یکی از این بخش ها است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: چند روز قبل مطلع شدیم یکی از عزیزان روشن دل به جهت مشکلی که در BRT پیش آمده جان خود را از دست داده است. سازمان های ذیربط باید اهتمام ویژه ای در امر مناسب سازی و شرایط بهتر برای تردد جانبازان و افراد با معلولیت های متفاوت در شهر داشته باشند.

نصر اصفهانی اظهار کرد: برنامه های سال های گذشته برای موضوع میراث فرهنگی در نظر گرفته شده است، اما به نظر می‌رسد نیازمند یک شهرداری با افراد متخصص که کار آن رسیدگی به آثار میراثی و تاریخی باشد، هستیم، زیرا با حجم کاری که شهرداری‌ها دارند شاید توجه به میراث فرهنگی مورد غفلت قرار گیرد و با این کار آن غفلت از بین می‌رود.

وی افزود: باید شرایطی را فراهم کنیم که مردم با بهبود کیفیت زندگی و با خاطره خوش این روزها، از دوران هشت سال دفاع مقدس به خوبی یاد کنند. شهید باکری رزمندگان را به سه گروه تقسیم کرد و گفت پس از جنگ رزمندگان به سه گروه تقسیم می شوند؛ گروهی از کار خود پشیمان می شوند، گروهی مشغول فعالیت اقتصادی می شوند و گروه سومی می مانند که خون دل می خورند و تا مرز دق کردن پیش می روند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی گردشگري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۳۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار سپاهان و تراکتور را تهدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار، سرمربی ملوان در کنفرانس خبری پیش از بازی با هوادار حاضر شد و در ابتدا گفت: بازی مثل همه بازی‌ها سخت است و امسال بازی آسان وجود ندارد و نتایج هفته‌های اخیر این را ثابت می‌کند. تیم‌های در خطر سقوط و مدعی در نیم فصل تقویت شدند. در هفته‌های اخیر هم ما با تیم‌های مدعی و در خطر سقوط بازی داشتیم و کار سختی بود.

تشنه برد هستیم
برای بازی فردا زمان زیادی برای تمرینات تاکتیکی نداشتیم ولی بازیکنان شناخت کافی را از هم دارند و فقط بحث‌های آنالیزی داریم. بعد از سه هفته نبردن تشنه برد هستیم. کاملا برای بازی آماده هستیم و از هواداران می‌خواهم ما را تنها نگذارند. هواداران ما از نظر اخلاقی و فرهنگی فوق العاده هستند، هم آقایان و هم بانوان‌. فردا هم دوست داریم کنار ما باشند‌.

بازیکنان بی انگیزه در ترکیب جایی ندارند
ما در هفته‌ گذشته جلسات آنالیزی و توجیهی برگزار کردیم و خواستیم با تمرکز بالا بازی کنند و انگیزه گذشته را از دست ندهند. اگر غفلت کنیم همین جایگاه هم از دست می‌دهیم. ما از بازیکنانی استفاده می‌کنیم که انگیزه کافی را داشته باشند وگرنه در ترکیب ما سخت قرار می‌گیرند. باید بدانند جایگاه چهارم بهتر از پنجم است. هرچقدر تنزل داشته باشیم در آینده کاری همه‌مان تاثیر منفی دارد. باید مصمم باشیم و با تمام وجود بازی کنیم. وقتی اختلاف یک گل هست هر لحظه ممکن است بازی مساوی شود. در بازی برگشت با استقلال خوزستان همه چیز برعکس شد و آنها گل مساوی را به ما زدند. بازی با استقلال خوزستان ضعیف‌ترین بازی فصل ما بود.

باید برای رتبه چهارمی تلاش کنیم
سخت است ولی دور از دسترس نیست. اگر ما غفلت نکنیم تیم‌های پایین‌تر به ما نمی‌رسند. ما نیم نگاهی به رتبه چهارم داریم و روی کاغذ شانس سومی هم داریم‌. ما باید برای چهارمی تلاش کنیم و این کار بزرگ را انجام بدهیم. ما کوتاه نمی‌آییم. من خودم جاه طلبم و از بازیکنانم هم این را می‌خواهم.

مصدومیت‌های جزئی داریم
ما محروم نداریم ولی مصدومیت‌های جزئی داریم چون بازی‌ها نزدیک است و باید با آن کنار بیاییم.

اهدای خون یک روز پیش از بازی
در انزلی این مشکل هست و من هم اُ منفی هستم و خواستم یک قدم کوچک بردارم و انشاالله که قبول باشد و خدا بپذیرد. از همه انزلی‌چی‌ها می‌خواهم که به هم‌نوعان‌شان کمک کنند.

دیگر خبرها

  • تارتار سپاهان و تراکتور را تهدید کرد
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • رویداد صدرا به دنبال همکاری با شرکت‌ها و صنایع بزرگ همدان
  • مصرف خودسرانه این آمپول خطرات جبران ناپذیری دارد!
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • ایران در ارمنستان چگونه معرفی می‌شود؟
  • خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)