Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، نیروهای دولت وفاق ملی اعلام کردند که پهپاد اماراتی دیشب یک منطقه مسکونی در طرابلس را بمباران کرد که منجر به زخمی شدن تعدادی از اعضای یک خانواده شد.

در بیانیه مرکز اطلاع‌رسانی عملیات «برکان الغضب» وابسته به دولت وفاق ملی که در صفحه فیس‌بوک آن قرار گرفت، آمده است که «پهپاد اماراتی در حمایت از حفتر جنایتکار، ساختمان‌های مسکونی در «مشروع الهضبه» واقع در طرابلس را بمباران کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در این بمباران چند نفر از اعضای یک خانواده بشدت زخمی شده و به بیمارستان منتقل شدند.

طبق گزارش وبگاه «عربی‌۲۱»، در این بیانیه به تعداد‌ها پهپاد و شمار دقیق زخمی‌ها اشاره‌ای نشده است.

اتاق عملیات منطقه غربی وابسته به نیروهای حفتر نیز این حمله را تأیید کرد و افزود که «نیروی هوایی پایگاه‌‌های گروه‌های مسلح در مشروع الهضبه و جاده فرودگاه و الخله واقع در جنوب طرابلس را بمباران کردند.»

در حالیکه امارات هر گونه دست داشتن در حملات علیه لیبی را رد کرده است اما آگوست گذشته سرهنگ «فوزی بوحراره» فرمانده نظامی وابسته به نیروهای حفتر گفت که پهپادهای اماراتی در حمله به شهر غریان واقع در جنوب طرابلس مشارکت داشتند.

نیروهای حفتر از پنج ماه پیش با هدف سیطره بر طرابلس حملات خود علیه مناطق جنوبی این شهر را آغاز کرده‌اند اما با وجود حمایت‌های مالی و نظامی امارات و مصر از آن‌ها هنوز موفق نشده‌اند به داخل شهر نفوذ کنند.

با این حال گزارش‌های سازمان ملل حاکی از آن است که تا کنون بیش از یک هزار نفر کشته و بیش از یکصد هزار نفر نیز از خانه و کاشانه خود آواره شده‌اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۳۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه ۶۸ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ۶۶ پهپاد بر فراز قلمرو «کراسنودار» و ۲ فروند پهپاد دیگر در شبه‌جزیره کریمه سرنگون شدند.

به گزارش ایسنا، وزارت دفاع روسیه اظهار کرد روسیه ۶۸ پهپاد اوکراینی را در شب جمعه تا شنبه ۲۷ آوریل در منطقه کراسنودار (جنوب) و در کریمه ضمیمه شده رهگیری کرده است.

به نقل از ب.اف. ام. تی. وی، ونیامین کوندراتیف، فرماندار منطقه کراسنودار در تلگرام نوشت: «آنها سعی کردند به پالایشگاه‌ها و زیرساخت‌های نفتی حمله کنند، طبق اطلاعات موجود در محل، هیچ آسیب جدی وجود ندارد.»

ارتش اوکراین در ماه‌های اخیر حملات پهپادی خود را به خاک روسیه افزایش داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتشار تصاویر و ویدیویی از سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط یمن
  • هشدار صنعا به آمریکا درباره هرگونه حماقت علیه یمن
  • روسیه ۶۸ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • انصار الله یک کشتی انگلیسی را هدف قرار داد و یک پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا