Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از تذکر گروهی اعضای شورا به عدم پخش بازی دربی امروز از تلویزیون‌های شهری پایتخت انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، حجت نظری صبح امروز با در اختیار گذاشتن متن تذکر دسته جمعی اعضای شورای شهر گفت: این روزها ایران شرایطی ملتهب را در سطح بین‌المللی و به واسطه شرایط اقتصادی در داخل تجربه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که در چنین شرایطی اجرای رویدادهای دسته جمعی و خانوادگی که حد مشخصی از نشاط نیز در آن وجود داشته باشد می‌تواند به انسجام ملی و نیز ارتقای سرمایه اجتماعی که برای برون رفت ضروری است؛ منجر شود گفت: در همین راستا مدیریت شهری تلاش کرد تا پخش مسابقه دو تیم پایتخت یعنی استقلال و پرسپولیس معروف به شهرآورد پایتخت را از  تلویزیون‌های شهری پخش کنند اما متاسفانه همکاری لازم بین بخشی برای این رویداد جذاب شهری صورت نگرفته است.

وی افزود: بر خود لازم می‌دانیم به عنوان نمایندگان مردم از شورای تامین بخواهیم به این خواست مردمی که بی تردید بخشی از جامعه آن را مطالبه می‌کند توجه ویژه کرده و مجوز پخش مسابقه فوتبال در فضاهایی از شهر را که با زحمت همکارانمان در سازمان  زیباسازی برای تماشای شهرآورد پایتخت مهیا شده است صادر کند.

به گزارش ایسنا، نظری افزود:‌ این متن تذکر بنده بود اما تعدادی از اعضای شورای شهر شهر نیز آن را امضاء کرده و به عنووان یک تذکر گروهی در اختیار هیات رئیسه شورا قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران شهرآورد 90 دربی پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  در این جلسه تصویب شد تا در هفته شورا‌های اسلامی، همایشی با عنوان تقدیر از شورا‌های برتر شهری، روستایی، بخش و شهرستان با حضور ۲۰۰۰ نفر از اعضای شورا‌های شهر و روستای استان برگزار شود.

 

در این نشست دستورالعمل‌های قانونی منع به کارگیری اعضای شورا‌های اسلامی در پست‌های مدیریتی بررسی شد.

 



دیگر خبرها

  • راه سنجش موفقیت هر مجموعه مشارکت مردم در فعالیت‌های آن است
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی