Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی‌رضا رزم‌حسینی در مراسم هم‌اندیشی و رونمایی از پوستر اجلاس بین‌المللی فرصت های سرمایه گزاری استان که در محل هتل پارس مشهد برگزار شد، با بیان اینکه باید از ایرانیان مقیم خارج از کشور برای حضور در این اجلاس دعوت شود، اظهار کرد: ایرانیان شرافتمندی در خارج حضور دارند که به کشور خود عشق می‌ورزند و علاقمند هستند تا در مکان های مطمئن سرمایه گزاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زمینه سرمایه گزاری سودآور در خراسان رضوی فراهم است، افزود: فرصت های سرمایه گذاری در حوزه های مختلف باید در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امیدوارم این اجلاس در شأن خراسان رضوی برگزار شود، بیان کرد: خراسان رضوی علاوه بر میزبانی از ۳۰ میلیون زائر در سال، به برکت وجود شریف امام رضا(ع) مورد توجه همه عالمیان است، بنابراین تلاش می کنیم تا این اجلاس با حضور مقامات عالی نظام برگزار شود.

رزم حسینی ادامه داد: در حال فراهم کردن مقدمات حضور رئیس جمهور در این اجلاس هستیم چراکه ایشان برای حضور در این برنامه ابراز علاقمندی کرده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام رضا خراسان رضوی سرمایه فرصت های سرمایه گذاری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  در این جلسه تصویب شد تا در هفته شورا‌های اسلامی، همایشی با عنوان تقدیر از شورا‌های برتر شهری، روستایی، بخش و شهرستان با حضور ۲۰۰۰ نفر از اعضای شورا‌های شهر و روستای استان برگزار شود.

 

در این نشست دستورالعمل‌های قانونی منع به کارگیری اعضای شورا‌های اسلامی در پست‌های مدیریتی بررسی شد.

 



دیگر خبرها

  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت
  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند
  • وحیدی: سفر رئیس‌جمهور به کشورهای همسایه و منطقه فرصت سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • محصول خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه صادراتی
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود