Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@22:10:10 GMT

استقبال خوب کردستانی ها از طرح «مهربانی در مهر»

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۳۹۱۲

استقبال خوب کردستانی ها از طرح «مهربانی در مهر»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، محمد عبدالملکی اظهار داشت: طرح «مهربانی در مهر» به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور در ماه های تیر و مرداد سال جاری به منظور تهیه نوشت افزار اسلامی- ایرانی و کتاب‌های کمک ‌درسی برای کودکان و دانش‌آموزان در استان‌های سیل زده کشور اجرا شد.

وی گفت: طرح مهربانی در مهر به دنبال برگزاری پویش «بهار مهربانی» با هدف کاهش آلام مردم به ویژه کودکان، کاهش آسیب‌های اجتماعی، پرکردن اوقات فراغت و سرگرمی کودکان در مناطق سیل‌زده، اجرا و خوشبخانه با استقبال خوبی در استان کردستان مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان بیان کرد: بر اساس این طرح، کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور به ‌عنوان پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی (شامل نوشت افزار اسلامی- ایرانی و کتاب های کمک درسی) هدایای مردم را جمع آوری و برای کودکان مناطق سیل زده ارسال کردند.

عبدالملکی تصریح کرد: مردم نوعدوست استان کردستان در زمان اجرای طرح، اقلام مورد نیاز دانش آموزان از جمله کتاب های کمک درسی، دفتر، خودکار، مداد، تراش، کیف، جامدادی، مداد رنگی، لیوان، حوله جیبی، لباس، پاکن، خودکار را به کتابخانه های عمومی استان هدیه کردند تا به دست دانش آموزان مناطق سیل زده برسد.

وی عنوان کرد: اقلام اهدایی مردم پس از بسته بندی و بنا بر تقسیم بندی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به استان های سیل زده ارسال و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان تاکید کرد: حضور در فعالیت های انسان دوستانه یکی از برنامه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور است و خوشبختانه با همکاری و اعتماد مردم عملکرد خوبی در این حوزه داشته است.

۴۶

کد خبر 1302167

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کردستان سیل مدرسه دانش آموز دربی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس عربستان ایالات متحده آمریکا دفاع مقدس جنگ تحمیلی لیگ برتر نوزدهم دونالد ترامپ آرامکو ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۳۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی

مهنا عبداللهی، با کسب سه مدال زرین طلا قهرمان دسته ۵۹ کیلوگرم جوانان کشور شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان دختران کشور (انتخابی تیم ملی) با درخشش بانوان کردستانی در روز نخست برگزار شد.

در این پیکارها و در دسته ۵۹ کیلوگرم بخش جوانان، «مهنا عبداللهی» وزنه‌بردار تیم کردستان در جدال با پولاد سرد به مصاف حریفان خود رفت و با ارائه یک نمایش بی‌نظیر موفق به کسب ۳ نشان زرین طلا شد و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

عبداللهی در حرکت یک‌ضرب موفق به مهار وزنه ۶۵ کیلوگرمی شد، در حرکت دوضرب با غلبه بر وزنه ۹۲ کیلوگرمی به برتری خود تداوم بخشید تا در مجموع با ثبت رکورد ۱۵۷ کیلوگرم و با اختلاف ۲۵ کیلوگرم نسبت به نفر دوم، مقتدرانه عنوان نخست و مقام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند و سه مدال زرین طلا را برای تیم کردستان در این رقابت‌ها به ارمغان بیاورد.

کد خبر 751174

دیگر خبرها

  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
  • خانه معلم، مدرسه کودکان کار
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند