Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدحسن عاملی پیش از ظهر یکشنبه در رژه نیروهای مسلح استان اردبیل که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، عنوان کرد: مردم بابصیرت و انقلابی ایران اسلامی تحت هیچ شرایطی در مقابل استکبار سر خم نخواهد کرد و تاریخ نیز گواه آن است.

وی افزود: همانگونه که در دوران هشت سال جنگ تحمیلی نشان دادیم که حتی اگر با دستان خالی در مقابل قدرت‌های بزرگ جهانی قرار گیریم، باز هم از توان ایستادگی و دفاع از کیان و هویت انقلاب برخوردار هستیم، بعد از این نیز با روحیه بالای مقاومت پذیری خود در مقابل دشمنان از توان لازم ایستادگی برخوردار خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل دفاع مقدس را گنجینه ارزشمندی از ایثار و فداکاری اقشار مختلف مردم در کنار نیروهای مسلح دانست و ادامه داد: بدون شک دوران دفاع مقدس به عنوان سند و هویت انقلاب محسوب می‌شود.

عاملی تصریح کرد: دنیا با دیدن عظمت و شکوه دلاورمردی و ایستادگی ملت ایران به این موضوع پی برده که اراده همراه شده با نهضت سرخ عاشورا به هیچ عنوان شکست پذیر نخواهد بود و تا زمانی که چنین روحیه‌ای در بین مردم زنده باشد، شکست آرمان‌های انقلاب نیز امکان پذیر نخواهد شد.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس خودکفایی، استقلال و عزت را به کشور بازگرداند، افزود: این حجم از دلاورمردی و جان فشانی رزمندگان اسلامی باعث شد تا دشمنان در مقابل کشورمان خاضع و ذلیل شده و ابهت شرق و غرب در مقابل اخلاص سربازان ولایت فرو ریزد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به اینکه دفاع مقدس عظمت ایران را به جهانیان نشان داد، یادآور شد: در حال حاضر دشمنان به خوبی می‌دانند که مدیریت منطقه و حفظ توازن آن بدون حضور ایران امکان پذیر نیست.

کد خبر 4724944

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل امام جمعه اردبیل دفاع مقدس جنگ تحمیلی هفته دفاع مقدس اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد شیراز اربعین 98 ماه محرم خطبه های نماز جمعه عاشورا بیرجند گرگان سانحه تصادف استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۳۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت

شانا _ گروه فیلم: آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) با حضور اسماعیل کفایتی، رئیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت برگزار شد.

دریافت 58 MB

دیگر خبرها

  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود