Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه برنامه‌‌هایی همزمان با هفته دفاع مقدس از سوی مدیریت فرهنگی شهر مشهد برپا می‌شود. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، فرهنگسرای پایداری مشهد به منظور گرامی‌داشت یاد و خاطره هشت سال جنگ تحمیلی ویژه ‌برنامه‌های «کاروان مقاومت»، «شب شعر معراج»، «واژه‌های تسبیح»، «شب خاطره» و «تور ویژه کودکان» را برای شهروندان برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برنامه «کاروان مقاومت»، گروه‌های هنر نمایشی در یک مینی‌بوس مستقر شده و با توقف در مناطق پرتردد شهر مشهد، به اجرای نمایش، سرود و پخش نواهای دفاع مقدس برای شهروندان، به مدت یک هفته از ساعت 16 بعد از ظهر تا اذان مغرب و عشا، خواهند پرداخت. 

«شب شعر معراج» نیز روز ششم مهرماه در محل معراج شهدای مشهد برگزار می‌‌شود.

ویژه برنامه «واژه‌های تسبیح» با محوریت نقش زنان در دوران دفاع مقدس و وظایف آن‌ها در شرایط کنونی، هفتم مهرماه از ساعت 9 تا 11 در محل رواق حضرت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

اعلام برنامه‌های سازمان مشارکت زنان در هفته دفاع مقدسیزد | فرهنگ دفاع مقدس بر تمام عرصه‌های انقلاب اثرگذاشته استگلستان| دفاع مقدس با الگوگیری از مکتب حسینی به پیروزی رسید

تور ویژه کودکان برای دانش‌آموزان 7 تا 10 سال نیز از دوم مهرماه به مدت یک هفته در محل معراج شهدای مشهد برگزار می‌شود. 

برنامه ‌«شب خاطره» در پردیس سینمایی ویلاژ توریست همراه با نمایش فیلم «ماجرای نیمروز 2» و خاطره گویی رزمندگان دفاع مقدس خواهد بود.

طراحی پوستر با محتوای دفاع مقدس و انتشار آن در ادارات، تشکل‌ها و مدارس، در راستای فضاآرایی متناسب با این ایام نیز انجام شده است.

سرود ویژه ایام دفاع مقدس با مشارکت این فرهنگسرا و موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی تولید و اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: این ویژه برنامه با هدف تجلیل از کارگران به عنوان ارکان اصلی تولید و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مردم  برگزار می‌شود.

جعفر رئیسیان زاده افزود: این مراسم روز دوشنبه دهم اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشا در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود و در آن از ۲۵ هزار کارگر مشهدی به همراه خانواده‌هایشان تجلیل خواهد شد و تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مدیران ارشد ملی و استانی نیز از مهمانان این مراسم هستند.

وی گفت: مدعوین به این مراسم از طریق کارفرمایان در کارخانه‌های مختلف شناسایی شده‌اند به طوری که سهمیه‌ای برای تجلیل از کارگران شاغل در هر کارگاه تولیدی و مجموعه فعال در امر تولید در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی افزود: جشن خانوادگی، اجرای سرود و نماهنگ‌های مذهبی، برنامه‌های شاد برای کودکان، سخنرانی و نور افشانی از ویژه برنامه‌های این مراسم است و در پایان، غذای متبرک رضوی به خانواده‌ها اهدا خواهد شد.

رئیسیان زاده گفت: در این برنامه از تعدادی از کارگران نمونه که درزمینه  تولید کار ویژه و منحصر به فردی انجام داده‌اند نیز به نمایندگی ازهمه کارگران تجلیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان