Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@05:03:48 GMT

وقتی عطسه سلبریتی‌ها مهم‌تر از کتاب می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۴۰۳۰

وقتی عطسه سلبریتی‌ها مهم‌تر از کتاب می‌شود

رمان طنز ابراهیم رها با عنوان «هَردَمبیل» شامل «دری وری»، «پرت و پلا» و «چرت و پرت» در نمایشگاه کتاب امسال عرضه شد، البته هرکدام از این کتاب‌ها به صورت مستقل در سال‌های اخیر (۹۵-۹۸) منتشر و تجدید چاپ شده‌اند. این طنزپرداز چاپ‌های متعدد کتاب‌هایش را چه به صورت مستقل و چه به صورت سه‌گانه «هردمبیل» نشان استقبال مردم از طنز می‌داند و می‌گوید دیده شدن کتاب‌ها خوب است و در غیر این صورت با ننوشتن آن‌ها تفاوتی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این‌که برنامه‌های تلویزیونی و سینما برای اهل رسانه جذاب‌تر و مهم‌تر است، اظهار کرد: من هم کتاب می‌نویسم و هم برنامه تلویزیونی دارم، بیشتر تماس‌هایی که با من گرفته می‌شود در حوزه برنامه تلویزیونی است. گمانم این است که کار در حوزه کتاب جدی‌تری است و با این‌که رسانه‌ها مدعی فرهنگ‌سازی هستند، نویسنده و کتاب برای‌شان جذاب نیست. کتاب تزئینی و زینت‌المجالس شده است که به صورت گروهی و گعده‌ای با آن برخورد می‌شود.

او خاطرنشان کرد: الان همه ما گله‌مند شده و یقه سلبریتی‌ها را می‌گیریم. نمی‌دانم گناه سلبریتی این وسط چیست؟ وقتی  عطسه کردن سلبریتی برای یک رسانه مهم‌تر از چاپ هجدهم یک کتاب است، با این وجود چرا انتظار داریم کتاب برای مردم مهم‌تر باشد؟ طبیعی‌ است که در همه دنیا پاپاراتزی‌ها به دنیال فوتبالیست‌ها یا بازیگران معروف هستند اما باید ببینیم  برخورد آن‌ها با نویسنده و کتاب چطور است. آن‌جا موازنه وجود دارد و به قاعده به موضوعات مختلف پرداخته می‌شود.

او خاطرنشان کرد: خودم را از خانواده رسانه می‌دانم و به همین دلیل این نقدها را وارد کردم زیرا اگر خودمان به خودمان نقد نداشته باشیم وضعیت همین می‌شود که همه چیز به فضای مجازی واگذار می‌شود. طبیعی است که مخاطب ترجیح می‌دهد به فضای مجازی و شایعات آن‌جا استناد کند.

۲۴۱۲۴۳

کد خبر 1302159

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نویسنده سلبریتی ادبیات ایران باشگاه استقلال دربی باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا عربستان دفاع مقدس جنگ تحمیلی دونالد ترامپ لیگ برتر نوزدهم ایران و عربستان آرامکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه ترور سلبریتی مشهور عراقی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد
  • میدان شهرت در ایران
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • علم گرفتار سانسور و تبعیض رسانه‌ای/ وقتی اسمی از دانشمندان آسیایی و آفریقایی به میان نمی‌آید
  • (ویدئو) لحظه ترور سلبریتی مشهور عراقی
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • سندروم فتوشاپ‌سازی از سلبریتی‌ها
  • سندروم فتوشاپ سازی از سلبریتی‌ها