Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان مرکزی از ورود ۲۴ هزار کلاس اولی به مدارس استان خبر داد و گفت: تعداد دانش آموزان پایه اول نسبت به سال گذشته دو هزار نفر افزایش داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛شهریار فولادوند مدیرکل آموزش‌وپرورش استان مرکزی در حاشیه مراسم جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها که در دبستان دخترانه حاج گازرانی اراک در جمع خبرنگاران، گفت: برای سال تحصیلی جدید ۲۴ هزار دانش‌آموز پایه اول ثبت‌نام‌شده‌اند و امروز آغاز بهار تعلیم و تربیت را جشن گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولادوند اظهار کرد: تعداد دانش آموزان پایه اول استان مرکزی نسبت به سال گذشته دو هزار نفر افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش استان مرکزی بستر تحصیل را برای دانش آموزان فراهم کرده است ادامه داد: مراسم جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها امروز در بیش از ۱۲۰۰ واحد آموزشی استان مرکزی در حال برگزاری است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان مرکزی بیان کرد: آموزش‌وپرورش استان مرکزی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا روز به یاد ماندنی را برای دانش آموزان رقم بزند .

فولادوند، دانش آموزان را آینده‌سازان کشور دانست و خاطرنشان کرد: همه باید دست در دست هم دهیم تا سرنوشت خوبی را دانش آموزان به‌عنوان سرمایه‌های کشور فراهم کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهید بهشتی، شاهد و تیزهوشان میاندوآب در هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بازدید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، هدف از این بازدیدها را فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان مدارس میاندوآب با همراهی دبیران خود از کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، فضاهای آموزشی و رفاهی، کتابخانه و سایت کامپیوتری بازدید می‌کنند.

پیام خدایی افزود: در رایزنی‌ با آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب بازدیدهای بیشتری از سوی دانش‌آموزان در طول سال و هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب صورت خواهد پذیرفت و ارائه مطالب علمی و فرهنگی، مشاوره راهنمایی و هدایت تحصیلی از سوی کارشناسان دانشگاه برای بازدیدکنندگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان