Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:30:08 GMT

حضور اتباع خارجی مقیم البرز در راهپیمایی البرز

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۴۳۸۹

حضور اتباع خارجی مقیم البرز در راهپیمایی البرز

کامبیز جعفری روز یکشنبه در اولین نشست کارگروه بررسی شرایط اعزام اتباع و مهاجرین خارجی ویژه اربعین حسینی(ع) در استان البرز افزود: براین اساس، پناهندگان و اتباع افغانستانی دارای مدارک کارت آمایش ۱۳و۱۴ و کارت هویت ۱۲و۱۳(صادره از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور) ، دارندگان برگ تردد بین شهری معتبر معادل کارت آمایش ، دفترچه اقامت معتبر صادره از ناجا ، دارندگان گذرنامه های غیر الکترونیکی دارای اقامت معتبر مانند گذرنامه عادی تبدیل وضعیتی، گذرنامه های عادی دانشجویی و طلاب می توانند برای اعزام به کربلا معلی ثبت نام کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  با همکاری و  تعامل  مطلوب تر بین دستگاهی درصدد  تسریع در اعزام اتباع خارجی به عتبات عالیات و حضور باشکوه این گروه هدف اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی در مراسم اربعین حسینی (ع) هستیم.

جعفری گفت: با در نظر داشتن محدودیت زمانی باید علاوه بر تشکیل ستاد مردمی هماهنگیهای لازم  برای صدور دفترچه، صدور مجوز خروج و مراجعت،کاروان بندی و تسهیلات لازم در زمینه رفت و برگشت زائرین صورت پذیرد.
وی گفت : افراد داوطلب باید دارای مدرک معتبر سفر (به نام سرپرست صادر و مشخصات همراهان در دفترچه سرپرست درج شود) یا گذرنامه الکترونیکی همراه با اقامت معتبر باشند و ثبت نام اتباع افغانستانی  برای زیارت در کربلا معلی  توسط دفاتر خدمات اتباع خارجی استان البرز انجام می شود.
دراین نشست نمایندگان دستگاههای اجرایی و فرهنگی مربوطه در پایان گزارشی از اقدامات و خدمات ارائه شده به زائرین اتباع خارجی در ایام اربعین سال گذشته ارائه داده و دیدگاههای خود را برای ارتقاء سطح خدمات رسانی به اتباع خارجی متقاضی تشرف به عتبات عالیات  مطرح کردند.

در استان البرز ۱۰ دفتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی مسئولیت اجرای طرح آمایش و هویت را بر عهده دارند و سرپرست خانوار باید بر اساس نوبت دهی صورت گرفته و همراه داشتن مدارک هویتی تمام اعضای خانوار در یکی از دفاتر مذکور حضور یابد.

۸۰۲۹/ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتباع خارجی البرز فرهنگی اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد- کاترین فیونا جین نیوتن "معاون مدیر منطقه ای  برنامه جهانی غذا در قاهره" به اتفاق نگار گرامی سرپرست بخش برنامه ریزی دفتر منطقه ای و مایسا الغریباوی نماینده برنامه جهانی غذا در ج.ا.ا.در سفر یک روزه خود به استان یزد ضمن دیدار با محسنی راد مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی یزد از مهمانشهر تفت بازدید کردند. 

وی پس از گفتگو با مدیر مهمانشهر و بازدید از انبار ، کارگاه معیشتی و نانوایی و همچنین روند و تاثیرگزاری کمکهای برنامه جهانی غذا بر پناهندگان، بررسی نیازها و مشکلات به ویژه در حوزه فعالیتهای سازمان، درخصوص نیازها و پیشنهادات و افزایش بودجه برای پناهندگان ساکن در ایران قول بررسی و مساعدت داد. 

در این دیدار محسنی راد بر همت و تلاش بیشتر سازمانهای بین المللی بر اختصاص بودجه مناسب جهت کاهش مشکلات اتباع خارجی بویژه اتباع آسیب پذیر در حوزه مهارت آموزی و معیشت تاکید نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در فارس
  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی