Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مهمترین حوادث امروز یک شنبه ۳۱ مرداد سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهار آتش در محوطه سبز و انبار اسقاطی سازمان فنی و حرفه‌ای

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: دیروز بخشی از محوطه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای مهاباد دچار حریق شد، در این آتش سوزی قسمت‌هایی از محوطه‌ی سبز و انبار اسقاطی و ساختمان‌های انتهای این مرکز در آتش سوخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او علت آتش سوزی را بی احتیاطی و سهل انگاری اعلام کرد و افزود: یک گروه سه نفره از آتش نشانان با اعلام وقوع این خبر در محل حاضر شدند و از گسترش آتش و سرایت آن به سایر قسمت‌های مرکز جلوگیری کردند.

احمدی اضافه کرد: همزمان با آتش سوزی در سازمان فنی و حرفه ای، آتش سوزی پوشش گیاهی در پادگان ارتش اتفاق افتاد که مهار آن به وسیله ۲ گروه ۳ نفره یک ساعت و نیم به طول انجامید.

نجات و آزاد سازی جوجه تیغی گرفتار

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: یک جوجه تیغی که در لای دو دیوار محله مکریان گیر کرده بود به وسیله آتش نشانان و پس از سلامتی و بهبود وضعیت جسمی و توانایی در چشمه محل رودخانه سد مهاباد رها سازی شد.

او بیان کرد: جوجه تیغی به وسیله چند نفر از دوستداران محیط زیست در این شهرستان پیدا شده بود.

احمدی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۰ پرنده و حیوان وحشی پس از تیمار و بهبود به دامان طبیعت بازگشته‌اند.

احمدی همچنین از زنده گیری یک حلقه مار در مرکز تصفیه خانه سد مهاباد خبر داد و اضافه کرد: این کار به وسیله یکی از کارکنان آتش نشانی در دل طبیعت رها سازی شد.

آتش این بار به جان ماشین ۴۰۵ افتاد

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: ساعت ۹ و نیم دیشب مبنی بر تماس مردمی با سامانه ۱۲۴ آتش‌نشانان نیز پس از دستیابی به کانون حریق، شعله‌های آتش خودرو در پارکینگ ساختمان را مهار و کاملاً خاموش کردند.

او علت آتش سوزی را اتصال سیم کشی اعلام کرد و افزود: آتش‌نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از قطع برق محل حادثه را ایمن کرده، مانع از سرایت آن به داخل پارکینگ شدند.

احمدی تصریح کرد: این حادثه هیچ مصدومی در پی نداشت، ولی متاسفانه داخل خودروی مذکور کامل در آتش سوخت و علت حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به کار کارگران اخراجی شرکت پارس طبیعت سلولز گروه صنایع کاغذ پارس

محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از تصمیم مدیران هلدینگ گروه صنایع کاغذ پارس برای اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران این شرکت گفت: تصمیم نادرست مدیران این شرکت تبعات سیاسی، اجتماعی و امنیتی فراوانی برای شهرستان داشته است.

کعب عمیر می‌گوید: مسئولان شرکت کاغذ پارس که بر اساس سیاست‌های اصل ۴۴ مدیریت این شرکت را به عهده گرفته اند باید نسبت به ایجاد اشتغال در این شهرستان پاسخگو باشند.

او با بیان اینکه خصوصی سازی شرکت‌های بزرگ دولتی شوش در دوران دولت قبل را خیانت به این شهرستان دانست و افزود: شرکت هفت تپه به ثمن بخث به برخی افراد نور چشمی واگذار شد و این واگذاری غیرکارشناسی، تولید و اشتغال را به نقطه‌ای رساند که تجمعات کارگری هفت تپه به سرخط اخبار بین المللی تبدیل شد و متاسفانه این رویه در شرکت کاغذپارس نیز در حال تکرار شدن است.

کعب عمیر افزود: نحوه واگذاری شرکت‌های بزرگ شوش در قالب اصل ۴۴ خیانتی بزرگ به این شهرستان بود که در دولت روحانی و با ضعف مدیران وقت استانی رقم خورد.

وی با تاکید بر اینکه تمام کارگران اخراج شده کاغذ پارس باید امروز به کار خود بازگردند گفت: مسائل مبتلا به شرکت کاغذ پارس را در سطح ملی و با استفاده از ظرفیت‌های مجلس شورای اسلامی دنبال می‌کنم.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار از مدیران شرکت کاغذپارس این بود که قبل از تصمیم به اخراج کارگران مسایل مبتلا به خود را مطرح تا موضوع در سطح ملی و با نشست با مسوولان و وزرای مرتبط را پیگیری کنیم.

کعب عمیر گفت: بسیاری از شرکت‌های فعال در شوش که در روند تولید آنها اختلال ایجاد شده بود، پیش از گسترش مشکل، با طرح موضوع با مسوولان شهرستان و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در سطح شهرستانی، استانی و ملی، مسایل گره گشایی شد.

نماینده شوش در مجلس، تصمیم مدیران هلدینگ در اخراج کارگران را تنش زا و مغایر با رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب برای تحقق جهش سال دانست و گفت: بسیاری از قوانین کارگری از جمله طبقه بندی مشاغل و مزایای کارگری به کارگران کاغذ پارس داده نشده است که این روند باید به سرعت اصلاح شود.

وی با انتقاد از نحوه قرارداد شرکت کاغذپارس با کارگران این شرکت افزود: قرارداد کارگران فعال در کاغذ پارس، با شرکت واسطه‌ای به نام ملایار و آن هم یک ماهه تنظیم می‌شود که هر ۲ اقدام خلاف قانون است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • نخیلات اشکنان لامرد در آتش سوخت
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی که بر سر آدمی می‌آورد
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی بر سر آدمی می‌آورد
  • بازگشت به کار کارگران اخراجی شرکت پارس طبیعت سلولز گروه صنایع کاغذ پارس
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • حمله ناکام و دردناک پلنگ به خانواده جوجه تیغی‌ها (فیلم)
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته (فیلم)
  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی