Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم بازگشایی مدارس روز شنبه با حضور محمد نصیری سرپرست فرمانداری البرز، رئیس آموزش و پرورش شهرستان البرز، حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه شهر محمدیه، بخشدار و شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه در دبستان دانا برگزار شد.

یحیایی رئیس آموزش و پرورش شهرستان البرز در این مراسم با بیان این که در سال تحصیلی جدید، دنبال ایجاد نشاط معنوی در فضاهای آموزشی هستیم گفت: تلاش خواهیم کرد دانش آموزان در مدارس در مسیر جلوه های حیات طیبه و قرب الهی تربیت و هدایت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در سال جدید یکی از الویت های تحقق شعار مهر حسبنی و تقویت نشاط اجتماعی با نگاه مدرسه محوری و تحول بنیادین است.

یحیایی یادآورشد: ترببت تمام ساحتی و حفظ هویت ایران اسلامی در دستور کار قرار دارد و به عنوان یک هدف مهم دنبال می شود.

وی بیان کرد: در سال تحصیلی جدید ۲۹۹ مدرسه برای تحصیل بیش از ۵۲ هزار دانش آموز مهیا شده است.

در شهر محمدیه ۵۲ مدرسه و درناحیه شهری مهرگان ۲۸ مدرسه برای سال تحصیلی جدید آماده شده است.

کد خبر 4725226

منبع: مهر

کلیدواژه: بازگشایی مدارس قزوین هفته دفاع مقدس اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد شیراز اربعین 98 ماه محرم خطبه های نماز جمعه عاشورا بیرجند گرگان ایلام سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه

رئوف برهانی مدیر آموزش و پرورش اشنویه گفت: هم‌اکنون ۹ مدرسه با ۵۵ کلاس درس در این شهرستان در حال ساخت است که از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار هستند و از این تعداد ۲ مدرسه به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: همچنین به همت دستگاه قضایی ۴۰۰ میلیون تومان احکام حبس جایگزین صادر شده و در حوزه آموزش و پرورش این شهرستان هزینه شده است.

برهانی در ادامه با بیان اینکه به همت همکاران فرهنگی ۵۳ نفر دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان اشنویه جذب شدند، اضافه کرد: از این تعداد ۲۸ نفر در مقطع ابتدایی، ۱۵ نفر متوسطه اول و ۱۰ نفر متوسطه دوم بازمانده از تحصیل جذب شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • محدوده محل کار والدین به محل مجاز تحصیل فرزند اضافه شد
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند
  • مرور خاطرات دوران تحصیل پس از ۴۵ سال