Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@20:10:23 GMT

پژو پارس حامل ۵۹۵ کیلو تریاک در فارس متوقف شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۴۵۸۰

پژو پارس حامل ۵۹۵ کیلو تریاک در فارس متوقف شد

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک سواری پژو پارس، دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۹۵ کیلو تریاک در محور فیروزآباد به سمت شیراز خبر داد. تاریخ انتشار: 11:17 - 31 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۱۷۱۸

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار "‌رهام‌بخش حبیبی"فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک سواری پژو پارس، دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۹۵ کیلو تریاک در محور فیروزآباد به سمت شیراز خبر داد و بیان کرد: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فیروزآباد با انجام یک سری کار‌های اطلاعاتی و پلیسی از حمل و جا به جایی مقداری تریاک توسط یک سواری پژو پارس مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار "حبیبی" افزود: در همین رابطه مأموران به محور فیروزآباد- شیراز اعزام و ضمن برپایی ایست و بازرسی، یک سواری پژو پارس حامل مواد مخدر را شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، ۵۹۵ کیلو تریاک کشف شد، خاطر نشان کرد: در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر و روانه زندان شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تریاک ناجا پلیس میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی اطلاع مرکز کنترل هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، خبری مبنی بر واژگونی یک‌دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم امداد و نجات شهدای منج شعبه شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه

مثنوی با اشاره به اینکه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد، اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از ایمن سازی صحنه حادثه فرد جان باخته را به مراجع مربوطه تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • کشف ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان