Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به پیروزی تیم فوتسال مس مقابل گیتی پسند در هفته سیزدهم لیگ برتر و کسب سه امتیاز این مسابقه حساس، گفت: تمام بازی ها برای ما حکم فینال را دارد. البته برای این بازی یک مقدار آقای بی غم (سرمربی گیتی پسند) و دوستانش حساسیت درست کرده بودند ولی آنقدرها هم حساس نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خود من ۱۰ دقیقه بعد از شروع بازی به سالن رسیدم. ما با هیچ تیمی از جمله گیتی مشکل نداریم. آنها یک تیم ریشه دار هستند و با آقای جنتی رفاقت داریم. هم ما و هم مسئولان گیتی پسند به خاطر دو بازیکن یا دو مربی کاری نمی کنیم که اختلافی بین دو باشگاه ایجاد شود!

وی ادامه داد: تیم ما بعد از حضور علیرضا افضل نتایج خوبی گرفته است و خوشبختانه تغییرات مثبت بود. بازیکنان هم با افضل راحت هستند و با تاکتیک این مربی آشنا شده اند. باوجود اینکه بعضی ها از بیرون قصد حاشیه سازی داشتند اما بازیکنان ما باهوش بودند و این مسائل را جمع کردند. هدفمان با آقای افضل قهرمانی در لیگ است و امیدوارم این روند ادامه یابد.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون در خصوص درخواست تیم سوهان محمد قم برای در اختیار گرفتن  علیرضا وفایی (بازیکن قمی تیم مس) یادآور شد: بله مسئولان این باشگاه با من صحبت کردند و بنده هم این درخواست را با سرمربی تیم در میان گذاشتم اما در نهایت با انتقال وفایی مخالفت شد. پاسخ دادیم که امکان بازگشت وفایی صفر است چون به این بازیکن نیاز داریم. به تیم سوهان هم احترام می گذاریم و بابت مخالفت با این درخواست هم از آنها عذرخواهی کردیم.

نجفی درباره احتمال جذب بازیکن جدید در نیم فصل، تاکید کرد: قرار است آقای افضل فردا به تبریز برگردد. ما فردا شب جلسه ای خواهیم داشت. تا الان که او لیستی به من نداده است.

نجفی که عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال هم هست، درباره اعتراض اهالی فوتسال به آرا و جرایم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، گفت: درآمدهای فوتبال و فوتسال مشابه نیست. یکی از ایراداتی که از آقای حسن زاده (رئیس کمیته انضباطی) گرفتیم این بود که یکسری احکام داده می شود؛ مثلا می گویند حفاری نباید در اهواز بازی کند در حالی که همه در اهواز به این تیم دل بسته اند. حفار تیم ریشه داری است و شاید اگر در اهواز بازی نکند، شاید مسئولان باشگاه دیگر تیمداری نکنند. یکسری احکامی داده می شود که به نظرم باید تامل کنند. همچنین قرار شد جلسه مشترکی با آقای ممبینی مسئول داوری داشته باشیم و باشگاه و مربیان توجیه شوند.

کد خبر 4725182 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: حامد نجفی تیم فوتسال مس سونگون لیگ برتر فوتسال فوتسال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی دربی تیم ملی والیبال ایران کشتی آزاد والیبال لیگ برتر فوتبال ایران قزاقستان قهرمانی آسیا برانکو ایوانکوویچ تیم ملی فوتبال ایران گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون اعلام جنگ کرد

بعد از مصدومیت اخیر سردار آزمون و دوری تقریبا طولانی مدت او از میادین حالا به نظر می‌رسد ستاره فوتبال ایران دوباره به مرز آمادگی رسیده و این بهترین خبر ممکن برای دنیله ده‌روسی در مقطع حساس کنونی فصل محسوب می‌شود.

سردار ابتدای هفته بعد از مدت‌ها دوباره در ترکیب رم به میدان رفت و اتفاقا درخشان ظاهر شد. جایی که او در جریان دیدار برابر بولونیا به زمین آمد و تک گل رم در جریان این مسابقه را به ثمر رساند. البته شاگردان ده‌روسی نهایتا این مسابقه شش امتیازی را واگذار کردند.

سردار این روز‌ها در تمرینات رم نیز بسیار آماده و سرحال نشان می‌دهد. مهاجم ایرانی در تمرین اخیر رم نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و در بازی درون تیمی موفق به هت‌تریک شد تا خط و نشانی جدی برای رقبای خود از جمله روملو لوکاکو و تامی آبراهام بکشد.

رم یکشنبه شب در جریان یک بازی حساس به مصاف ناپولی خواهد رفت و قطعا در این مسابقه نیز سردار آزمون شانس بالایی برای حضور در ترکیب این تیم خواهد داشت. دیداری که جالوروسی برای حفظ امید‌های کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، محکوم به پیروزی در آن است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • رویارویی حساس قرقیزستان و افغانستان
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان