Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-09@02:30:36 GMT

ظریف: شروع‌کننده جنگ، پایان‌دهنده آن نخواهد بود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۴۸۴۴

ظریف: شروع‌کننده جنگ، پایان‌دهنده آن نخواهد بود

رویداد۲۴ به نقل از سی‌بی‌اس، محمد جواد ظریف در مصاحبه با این شبکه تلویزیونی در پاسخ به این سوال که آیا مطمئن هستید که می‌توانید از وقوع جنگ جلوگیری کنید، گفت: خیر من مطمئن نیستم که می‌توانیم از وقوع چنین جنگی جلوگیری کنیم. چیزی را که مطمئن هستم این است که ما جنگ را شروع نمی‌کنیم. اما هر کسی که جنگ را شروع کند پایان‌دهنده آن نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یعنی اینکه جنگ محدود نخواهد بود.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا صدور ویزا به معنی تمایل ترامپ برای مذاکره است، گفت: نه ضرورتا این گونه نیست. زیرا ایالات متحده مجبور است به عنوان میزبان سازمان ملل برای نمایندگان کشور‌های عضو، ویزا صادر کند، اما آن‌ها در نامه‌ای که به ویزای من پیوست کرده بودند به صراحت نوشته بودند که من شایستگی دریافت ویزا را ندارم، اما این کار را بر اساس نوعی معافیت انجام می‌دهند. یعنی آن‌ها می‌خواستند من بدانم که قرار نبوده که اینجا باشم!

ظریف هم چنین در مورد برجام و توافق جدید گفت: فرض کنید شما به من خانه‌ای را می‌فروشید، اما یک سال بعد کسی که شرکت شما را مالک شده است، می‌آید و به من می‌گوید که به اندازه کافی پول پرداخت نکرده‌ام، و خواستار معامله‌ای بهتر برای خود و در واقع معامله‌ای بدتر برای من می‌شود. به قول آقای ترامپ، در کدام برهه از تاریخ کسی با چنین چیزی موافقت کرده است؟

در روز‌های اخیر حمله به تاسیسات نفتی عربستان مورد هجوم واقع شد. علیرغم اینکه انصارالله مسئولیت این حملات را بر عهده گرفت واشنگتن ایران را عامل این حملات معرفی کرد. این اتهام‌ها از سوی وزیر خارجه ایران و سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه ایران بار‌ها رد شده است.

 

 

 

منبع: ایلنا برچسب ها: رویداد24 ، ظریف ، وزیر امور خارجه ، مذاکره ایران و آمریکا ، برجام ، حمله به تاسیسات نفتی عربستان سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ظریف وزیر امور خارجه مذاکره ایران و آمریکا برجام حمله به تاسیسات نفتی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تکان دهنده یک فلسطینی از زیر آوار | عکس

به گزارش همشهری آنلاین ، در این تصویر که در فضای مجازی دست به دست می‌شود یک شهروند فلسطینی در حالی که زیر آوار است پیامی را کف دست خود با عنوان « ما را فراموش نکنید» نوشته که تلنگری به سیاستمداران و دولتمردان غربی و نهادهای بین المللی و حقوق بشری است.

کد خبر 850372 منبع: ایسنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین

دیگر خبرها

  • سفر بدون ویزای ۱۱ کشور به چین تمدید شد/ ایران در این فهرست نیست؟
  • افزایش حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه نفت نشان‌دهنده شکست پروژه تحریم است
  • سفر بدون ویزای ۱۱ کشور به چین تمدید شد/ ایران در این فهرست قرار دارد؟
  • پیام تکان دهنده یک فلسطینی از زیر آوار | عکس
  • رئیس‌جمهور: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند/حمله به سفارت ایران نشان دهنده استیصال رژیم صهیونیستی بود
  • افشای عمدی فایل صوتی ظریف به روایت سعید لیلاز /با خرابکاری در نطنز، این سایت چند ماه از کار افتاد /ایران زمین بازی را عوض کرده است
  • سعید لیلاز: افشای فایل صوتی ظریف، عمدی بود
  • افشاگری تازه؛ پخش فایل صوتی جنجالی ظریف، عمدی و برای پالس به آمریکا بود!
  • عدم صدور ویزا همچنان مشکل جدی ماست/ المپیک را قطعی شده می‌دانم
  • کیفیت شگفت انگیز و هنر عکاس در ثبت تصاویر از یک سرخرطومی