Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت عباس(س) استان اردبیل گفت: اقتدار نیروهای مسلح و مقاومت ملت ایران تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی را خنثی کرده است. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار جلیل بابازاده صبح امروز در رژه نیروهای مسلح به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اردبیل اظهار داشت: اقتدار نیروهای مسلح و مقاومت ملت ایران تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی را خنثی کرده است و امروز نیروهای مسلح با رژه حماسی خود بار دیگر اقتدار خود به دنیا نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سایه رشادت‌های نیروهای مسلح و درایت‌های مقام معظم رهبری کشورمان به امنیتی همه جانبه دست یافته است و این امنیت در دنیا مثال‌زدنی است.

بابازاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تصریح کرد: برای این انقلاب شکوهمند اسلامی شهدایی تقدیم شده است و ما با جان و دل از خون شهدای والامقام دفاع می‌کنیم.

رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در اصفهان برگزار ‌شدیزد | فرهنگ دفاع مقدس بر تمام عرصه‌های انقلاب اثرگذاشته استفرمانده سپاه ‌خراسان جنوبی: در جبهه‌های فرهنگی و اقتصادی منسجم‌تر از گذشته عمل می‌کنیمفرمانده سپاه حضرت عباس(س) استان اردبیل بیان کرد: ملت ایران همیشه مقاومت خود را نشان داده است و این مقاومت نقشه‌های دشمنان ایران اسلامی را به یاس و ناامیدی تبدیل کرده است.

وی اظهار کرد: خدمت بی‌منت برای مردم باید پبنای کار قرار گردد و مسئولان تمام توان و تلاش خود را برای خدمت به این ملت به گار بگیرند چراکه ملت ایران در تمامی صحنه‌ها حضور داشته‌اند و پشتیبان آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده‌اند.

بابازاده با اشاره به برگزاری عزاداری ماه محرم گفت: این عزاداری‌ها با امنیت کامل در نقاط مختلف برگزار شد و مراسم اربعین حسینی نیز به صورت باشکوه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(س) استان اردبیل تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای یادآوری رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان است و باید فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی به ویژه جوانان و نوجوانان انتقال یابد.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون جنگ در حوزه‌های اقتصادی است که بی‌شک با مدیریت جهادی و همت و تلاش عظیم از این جنگ اقتصادی نیز عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد حسین صفار هرندی: اختلاف داخلی زمینه‌ساز نفوذ دشمن است

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدحسین صفار هرندی در نشست تبیینی مجمع ناشران انقلابی در سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تصریح کرد: دشمن شیوه‌های مختلف را برای صدمه به ما امتحان کرده است. شیوه‌هایی که برخی در کشور‌های دیگر می‌توانست منجر به سرنگونی حکومت و کشمکش‌های گسترده شود.

این سیاستمدار تصریح کرد: از جمله عملیات خرابکارانه در داخل مرز‌های کشور و یا جنگ تحمیلی که همگی با سرافرازی و سربلندی پشت سرگذاشته شده است و امروز ایران به عنوان سرمشق و مدل رفتاری برای کشور‌های منطقه شمرده می‌شود.

صفار هرندی متذکر شد: آخرین برگ روی میز دشمن تدارک تحریم‌های بی‌سابقه بود که باز هم ملت ایران توانست با دور زدن و خنثی کردن تحریم‌ها در مقابل آن‌ها ایستادگی کند.

وزیر اسبق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ضرورت تبیین و آگاه سازی ملت از اهداف دشمن اضافه کرد: اینکه ملتی در مقابل توطئه دشمن ایستادگی کند بی‌شک در نظر او شرور است و امروز دشمن شاهد خنثی شدن توطئه‌های خوداست. توطئه‌هایی که به دنبال تسلط بر منابع ملی بود.

وی تاکید کرد: امروز ملت ما با وجود تنوع قومیتی و مذهبی یک پارچه و متعهد است و هرگونه اتفاقی که این توافق داخلی را بر هم ریزد فرصت نفوذ اجنبی را فراهم خواهد ساخت.

به گفته صفارهرندی دشمن با ایجاد بی نظمی و نفاق به دنبال دخالت در مسائل منطقه است همان اقدامی که در عراق و افغانستان داشت و امروز این وحدت ملی ماست که به عنوان بزرگترین سرمایه کشور در مقابل این فتنه ایستاده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا و رژیم صهیونیستی در آینده منطقه جایی ندارند/ ایران مقاومت را در جهان تقویت کرد
  • محمد حسین صفار هرندی: اختلاف داخلی زمینه‌ساز نفوذ دشمن است
  • وحدت اسلامی؛ راهکار مقابله با توطئه دشمنان/ لزوم تمسک مسلمانان به قرآن کریم و مساجد
  • ادعای اوکراین: توطئه ترور زلنسکی توسط عوامل روسیه خنثی شد
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد