Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@15:34:06 GMT

نمایش اقتدار نیروهای مسلح گلستان

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۵۰۰۱

نمایش اقتدار نیروهای مسلح گلستان

نیروهای نظامی و انتظامی استان گلستان با برگزاری رژه مشترک، آمادگی و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایسنا-منطقه گلستان، مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح در استان گلستان همزمان با سراسر کشور در نخستین روز هفته دفاع مقدس در گرگان برگزار شد.

سردار حسین معروفی در این مراسم گفت: جنگ بر ما تحمیل‌شده بود و ما از انقلاب اسلامی، کشور عزیزمان، آبروی ملتمان و ارزش‌های الهی‌مان دفاع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بابیان اینکه فرهنگ ما در دوران هشت ساله دفاع مقدس، فرهنگ عاشورا بود، افزود: در دوران دفاع مقدس بزرگترین اعتلاف در مقابل ایران قرار داشت و هشت سال همه دنیای استکبار و مجامع بین‌المللی در مقابل ملت بزرگ ایران ایستادند اما با عنایت الهی، اتحاد و وفاق ملی و رهبری پیامبرگونه امام و گفتمان سیدالشهدا ما پیروز شدیم.

وی گفت: امروز این اعتلافی که در مقابل ما قرار دارد، قطعاً بزرگ‌تر از اعتلاف اول جنگ ما که در آن زمان دستمان خالی بود و بحران‌های داخلی را داشتیم، نیست. امروز با هوشمندی ملتمان، آمادگی و به‌روز نیروهای مسلح، تیزبینی رهبرمان و قدرت در منطقه و جهان هستیم، پیروز و سربلند هستیم.

معروفی خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مسلح آمادگی دارند علاوه بر انجام مأموریت‌های خود تحت فرمان امام مسلمین، با شرارت‌های داخلی و خارجی مقابله کنند.

در این مراسم یگان‌های موتوری و پیاده‌نظام نیروهای مسلح و بسیج از مقابل جایگاه رژه رفتند ‌و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی رژه نیروهای مسلح رژه گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی

به گزارش "ورزش سه"، بهروز نوروزی‌فرد که در این فصل جزو بهترین بازیکنان آلومینیوم بوده و تا هفته شانزدهم حضور ثابت در تمام مسابقات داشت و عملکرد موثری در خط دفاعی ارائه کرده بود، در هشت هفته گذشته لیگ برتر به دلیل آسیب دیدگی نتوانسته بود به میدان برود که حالا دوباره به جمع 11 نفر اصلی بازگشت.

مدافع بلند قامت آلومینیوم که در نخستین مسابقه دور برگشت لیگ برتر مقابل پرسپولیس نمایش خوبی داشت، اما به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت، در هشت بازی گذشته به علت مصدومیت نتوانست در جمع شاگردان سید مجتبی حسینی حضور یابد که امروز این روند به پایان رسیده است.

نوروزی‌فرد که موفق به گلزنی مقابل هوادار در این فصل شده، پس از مدت‌ها دوباره در دسترس مجتبی حسینی قرار گرفت و به ترکیب آلومینیوم اراک رسیده است.

این مدافع در مرحله قبلی جام حذفی هم نمایش موثری در جریان برتری یک بر صفر آلومینیوم مقابل نساجی مازندران داشت که امروز هم در ترکیب ابتدایی تیمش حضور دارد.

دیگر خبرها

  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است