Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس گفت: اسلام و جمهوری اسلامی به دنبال آرامش و صلح جهانی است، اسلام با جنگ مخالف است و از صلح استقبال می کند، اما صلحی که ریشه در عدالت داشته باشد و برقراری آن به گسترش عدالت در جهان کمک کند.
به گزارش خبرگزاری آریا، علی اصغر جعفری، مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در همایش گرامیداشت روز جهانی صلح که عصر امروز با حضور شهردار تهران در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس و سی و نهمین سالگرد تهاجم رژیم عراق به کشورمان با حمایت قدرت های بزرگ هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هفته را هفته دفاع مقدس نام گذاشتند چون ما در طول تاریخ ثابت کرده ایم که جنگ طلب نبوده ایم.
وی افزود: 70 درصد مفاهیم مشترک میان سیاست مداران و نخبگان صلح است و این واژه برای جهانیان محبوب است، اما با این همه و با وجود فعالیت های صلح طلبان، هر روز از این مفهوم فاصله می گیریم و صلح مفهوم واقعی خود را از دست داده است. گسترش خشونت و جنگ های مطنقه ای با اراده قدرت های جهانی با هدف جلوگیری از صلح است البته برخی از آنها ظاهرا ادعای صلح طلبی دارند اما در عمل این اتفاق نمی افتد.
اصغری در ادامه گفت: صلح یک ضرورت و دغدغه بشری و عامل رشد و تعالی و پیشران توسعه است؛ در اندیشه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری صلح یک نیاز برای بشر و یک تکلیف دینی است. اسلام و جمهوری اسلامی به دنبال آرامش و صلح جهانی است، اسلام با جنگ مخالف است و از صلح استقبال می کند، اما صلحی که ریشه در عدالت داشته باشد و برقراری آن به گسترش عدالت در جهان کمک کند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شهرنوشت، وی در پایان تصریح کرد: جنگ چیز بدی است در جنگی که به ما تحمیل شد 200 هزار فرهیخته را از دست دادیم، ما از جنگ گریزانیم و علاقه مند به صلح پایدار هستیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اسلام جمهوری اسلامی ایران آرامش صلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد قزاقستان شد

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.

 سخنرانی و دیدار با وزاری دفاع عضو شانگهای از برنامه‌های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر دو روزه خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع: حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود؛ به دنبال جنگ نیستیم
  • وزیر دفاع : حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود / به دنبال جنگ نیستیم
  • وزیر دفاع: حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود /به دنبال جنگ نیستیم
  • وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد قزاقستان شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در جمهوری اسلامی قانون است، همه پیروی کنند | دست اجانب دنبال برداشتن حجاب است