Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز، 31شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح اراک، این روز را یادآور خاطرات و رشادت‌های ملت انقلابی ایران در برابر تجاوزات صدام علیه جمهوری نوپای اسلامی ایران دانست و گفت: امسال بعد از گذشت چهل سال از آن زمان هنوز یاد و خاطر شجاعت شهدا و دیگر ایثارگران زنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نهادهای تازه‌تأسیس انقلابی در اوایل انقلاب، تصریح کرد: نهادهای انقلابی و نظامی در اوایل پیروزی انقلاب تازه به میدان آمده بودند و انقلاب در حال بازسازی برای چارچوب و ساختار بود و این انتظار نمی‌رفت که بیش از ده‌ها کشور از شرق و غرب علیه ایران اسلامی به پا خیزند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تأکید کرد: از همان ابتدای انقلاب اسلامی عنایات ویژه خداوند با ملت ایران همراه بوده است و به همین دلیل هیچ کدام از توطئه‌های دشمنان به سرانجام نرسیده است.

امام جمعه اراک بیان کرد: وجود امام(ره) برای انقلاب اسلامی نعمت الهی است، چراکه هوشمندی‌های ایشان همواره دشمنان را متحیر کرده است، عموم مردم رشادت‌ها و شجاعت‌های خود را از رفتار و اعمال امام راحل الهام گرفته بودند، ایشان در همه حال روحیات مجاهدانه خود را به جامعه تزریق می‌کردند.

آیت الله دری نجف‌آبادی کارنامه چهل ساله انقلاب اسلامی در همه حوزه‌ها را قابل تقدیر دانست و گفت: این کارنامه درخشان در طول تاریخ بی‌سابقه است، بسیار ضروری است کارنامه درخشان و دستاوردهای انقلاب در طول چهار دهه را برای نسل امروز بازخوانی کرده تا بتوانند آن را با اقتدار ادامه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: امروز همه سرمایه‌ها و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی الهام گرفته شده از امام(ره) و شهداست که باید آنها را حفظ و در جهت تقویت آنها کوشا باشیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تأکید کرد: ایستادگی روی ارزش‌ها و آرمان‌های دینی و انقلابی منتج به دستاوردهای گسترده انقلاب اسلامی شده است، اقتدار چهل ساله انقلاب برای ما درس ایستادگی، گذشت، ایثار، ایمان به خداوند، اتکاء به توانمندی‌های داخلی و اراده‌های الهی است که باید در این شرایط برای ما درس باشد.

این مقام مسئول به بی‌اثر بودن تحریم‌ها اشاره و تصریح کرد: این چهل سال به ما می‌آموزد که نباید از تهدیدات دشمن هراسی داشته باشیم چرا که همه تهدیدات پوچ و توخالی هستند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب باید دستاوردهای ارزشمند انقلاب را حفظ و در جهت تقویت آنها کوشا باشیم، گفت: برای حرکت در مسیر امام و شهدا باید با آمادگی بیشتر در این راه قدم برداشته و به وعده‌های خدا امیدوار باشیم.

به گفته وی خداوند به یاران خود وعده داده است و نباید از وعده‌های خدا نا‌امید شویم؛ چراکه حوادث یمن، سوریه، لبنان، عراق و منطقه نشان می‌دهد وعده‌های خداوند محقق خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان اظهار کرد: اگر آمریکایی‌ها امروز در برابر قدرت روز‌افزون انقلاب اسلامی عاجز ماندند قطعا در چهل سال آینده نابود خواهند شد، نابودی دشمنان وعده الهی است که محقق می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری قرآن خبرگزاری ایکنا ایکنا مرکزی دری نجف آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهان شاهد صدور انقلاب امام خمینی(ره) است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سجاد شریفی در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون اظهار داشت: اهل بیت (ع) چراغ راه هستند و مسیر حق را مشخص نموده‌اند.

امام جمعه موقت شهرستان کازرون با عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام صادق (ع) رئیس مکتب تشیع ادامه داد: یاران و شیعیان امام صادق (ع) در روایات سه صنف و ویژگی دارند که دسته اول ما را وسیله برای دنیای خود قرار دادند، دسته دوم کسانی که ما را وسیله عزت و آبروی خودشان در دنیا قرار می‌دهند که عاقبت به خیر نیستند و دسته سوم که امام از آنها اعلام رضایت می‌کند کسانی هستند که سنخیت و شناخت با امام زمان خودشان دارند.

حجت الاسلام والمسلمین شریفی به مناسبت‌های اخیر هفته کارگر و هفته معلم اشاره داشت و تصریح داشت: موتور متحرک کشور کارگران عزیز و تربیت نسل آینده از ویژگی‌های فرهنگیان است.

وی بیان داشت: صدای صدور انقلاب خمینی کبیر (ره) و تحقق وعده‌های امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از دانشگاه‌های جهان امروز شنیده می‌شود و زمینه سازی حرکت بیداری و خیزش آزادی خواهان جهان برای ظهور یگانه منجی عالم بشریت نیز در جهان شنیده می‌شود.

‌خطیب نماز جمعه امروز کازرون افزود: حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران امروز در جهان در مبارزه با اسرائیل آشکارتر می‌شود و همراهی با مردم مظلوم یک وعده الهی است.

حجت السلام شریفی خاطرنشان کرد: اقدام راهبردی ایران در عملیات وعده صادق جبهه کفر را به زانو در آورد و الان نوبت وعده صادق اقتصادی مسئولان کشور به مردم است.

کد خبر 6095793

دیگر خبرها

  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • تثبیت جایگاه ایران در منطقه پس از «وعده صادق»
  • هیچ مماشاتی با اعمال قدرت علیه ایران در کار نیست | عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • حمایت دانشجویان سراسر دنیا از مردم غزه رویدادی بی‌سابقه است
  • جهان شاهد صدور انقلاب امام خمینی(ره) است
  • جهش تولید با کارگران بدون دغدغه معیشتی محقق می‌شود
  • عملیات وعده صادق نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است
  • عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است