Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@13:42:42 GMT

رژه مقتدرانه نیروهای مسلح استان فارس ‌برگزار شد‌

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۵۳۱۸

رژه مقتدرانه نیروهای مسلح استان فارس ‌برگزار شد‌

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح همزمان با سراسر کشور در شیراز برگزار شد. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، رژه مشترک نیروهای مسلح مستقر در استان فارس همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در شیراز برگزار شد.
در این مراسم یگان‌های پیاده، زرهی و موتوری در برابر جایگاه رژه رفتند  و اقتدار و آمادگی نیروهای نظامی مستقر در فارس را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار هاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر استان فارس در ابتدای مراسم اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح در آمادگی کامل هستند و جمهوری اسلامی با رهبری مدبرانه و حکیمانه امام خامنه‌ای اهداف انقلابی خود را دنبال می‌کند. 

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح بر سر عهد و پیمان خود با شهدا و امام راحل هستند، گفت: امروز نیز با مقام معظم رهبری تجدید بیعت کرده و با اخلاص و آمادگی کامل مقابل توطئه‌های دشمن ایستاده و اجازه نمی‌دهیم که دشمن به اهداف خود برسد. 

رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در اردبیل برگزار شدمراسم رژه نیروهای مسلح استان زنجان برگزار شدرژه نیروهای مسلح در استان البرز برگزار شد

آیت‌الله دژکام، امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس نیز با بیان اینکه مقاومت ملت بزرگ ایران درس خوبی برای نسل‌های آینده و همه ملت‌های در بند ظلم در دنیا است، گفت: مقاومت و ایستادگی ملت ایران در دوران دفاع مقدس هزینه‌هایی هم داشته است و به فرموده رهبری هزینه مقاومت بهتر از سازش است. 

وی با بیان اینکه نتیجه مقاومت امروز قدرت ایران در عرصه بین‌المللی است، افزود: امروز همه می‌دانیم که هرچه از عزت و عظمت داریم و هرچه می‌توانیم در صحنه بین‌الملل با سران قدرت و زور چانه‌زنی کنیم به برکت همین مقاومت است.

امام جمعه شیراز با اشاره به سرنوشت کشورهایی که سازش کردند، بیا کرد: اگر یک ایران سربلند و مستقل و بدون وابستگی می‌خواهیم، راهی جز مقاومت نداریم.
عنایت الله رحیمی، استاندار فارس نیز در این آئین با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و اتحاد و هم‌افزایی ملت و دولت و نیروهای نظامی است، گفت:  امروز نیروهای نظامی جمهوری اسلامی در آمادگی کامل به سر می‌برند و مدافع منافع مردم، ارزش‌ها و کیان جمهوری اسلامی در تمام نقاط هستند. 

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی عنوان یک قدرت برتر در منطقه است، افزود: امروز ایران اسلامی می‌تواند یک گفتمان مسلط را ارائه کند و محور مقاومت نیز گوش به فرمان رهبری از منافع کشور و ملت ایران در مقابل تهدیدات دشمنان دفاع می‌کنند. 

استاندار فارس تصریح کرد: دولت به پشتوانه سه مولفه قوی یعنی ملت، نیروهای مسلح و رهبر معظم انقلاب می‌تواند مدافعی خوب و نماینده‌ای شایسته برای دفاع از منافع کشور، مردم و نظام در عرصه‌های بین‌المللی باشد.

انتهای پیام/ش

R41382/P/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد

به گزارش«تابناک» به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود:  این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت  و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را  هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و  خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍‌ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

دیگر خبرها

  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • امروز در جایگاه به کرسی نشاندن شروط مقاومت ایستاده‌ایم