Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام  و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد صبح امروز یکشنبه در آیین رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: جنگ هشت ساله ای که صدام به مردم و کشور ما روا داشت، اتحاد یک جهان در برابر نظام نوپایی بود که در برابر ظلم و تاریکی ایستادگی کردند.

وی افزود: در این جنگ، استکبار و ۸۰ کشور دیگر به طور آشکارا و یا پنهان برای نابودی جمهوری اسلامی ایران تمام توان خود را بسیج کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: نظام اسلامی که در آن زمان از کوچکترین امکانات بی بهره بود توانست در برابر ابر قدرت های پوشالی ایستادگی کند.

امام جمعه اهواز بیان کرد: با رشادت و ایثارگری های مردم و رهبری امام خمینی(ره) توانستیم در برابر جهان استکبار ایستادگی کنیم و پیروز میدان باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد عنوان کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی، سخت ترین هجمه ها و حمله ها را با ایستادگی و پیروزی به بهترین و شیرین ترین اتفاق ها و پیروزی ها تبدیل کردیم.

وی گفت: امروز نیز با مقاومت و ایستادگی در برابر مشکلات و حملات فرهنگی و اقتصادی پیروز و مشمول وعده خداوند متعال خواهیم شد.

۴۶

کد خبر 1302225

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جنگ عراق دفاع مقدس جنگ تحمیلی استان خوزستان شهدا دربی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس عربستان لیگ برتر نوزدهم دفاع مقدس جنگ تحمیلی دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا حسن روحانی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است

مجید منادی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص لزوم شرکت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انتخابات یکی از ایستگاه‌هایی است که برای نظام، مردم و کشور عزیزمان ایران است. وقتی به این ایستگاه می رسیم وارد یک مرحله جدیدی می‌شویم که سرنوشت آن مرحله با دستان مردم کشور اسلامی ما رقم می‌خورد لذا نمی‌توانیم اهمیت و ضرورت هیچ انتخاباتی را کم ببینیم یا کم بشماریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: همه انتخابات کشور ما به نوعی در سرنوشت کشور، انقلاب، نظام و حتی شهر و روستای ما تأثیرگذار هستند به همین دلیل هم به لحاظ شرعی و هم به لحاظ فکری و منطقی آنگونه که بزرگان ما فرمودند تمام انتخابات‌ها تأثیرگذار و سرنوشت ساز هستند.

وی با بیان اینکه امروز در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه از خوزستان هستیم، تصریح کرد: بنده به نوبه خودم به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی استان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از همه مردم خوب در این ۲ حوزه انتخابیه دعوت می‌کنم تا حضور چشمگیر و مؤثری در انتخابات دور دوم داشته باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: گاهی اگر انتخابات‌های دور دوم، با حضور خوب مردم همراه نباشد ممکن است نتیجه آن نیز مَد نظر مردم نباشد.

منادی ادامه داد: هدف از انتخابات، کشف نظر مردم در اداره کشور، شهر، استان، قانون گذاری و نظارت است لذا وقتی بخواهیم نظر مردم را به خوبی در انتخابات‌ها متوجه شویم باید مشارکت مردم هم متناسب با آن عرصه باشد.

وی عنوان کرد: امیدواریم کار و جهاد اولی که در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد، در جمعه آینده نیز با حضور مردم به خوبی برگزار شود، بتوانیم با سربلندی این مرحله را هم پشت سر بگذاریم و انتخابات آرام، قانون‌مند و در عین حال پرشور را داشته باشیم تا در رشد و توسعه شهر، استان و کشور عزیزمان اثرگذار باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: ان شاءلله مردم در این بخش نیز حضور پیدا کنند و نظر خود را بیان کنند چرا که پشتوانه‌ای که برای نماینده خود ایجاد می‌کنند قطعاً در ادامه کار و پیشبرد کارها تأثیرگذار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد. در استان خوزستان، انتخابات برای انتخاب ۲ نماینده از ۳ نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم رفته است.

کد خبر 6096925

دیگر خبرها

  • لحظه شیرین پیروزی نوشاد عالمیان برابر پینگ‌پنگ باز چهارم جهان / فیلم
  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند