Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،   عیسی آل‌کثیر در مورد بازی هفته چهارم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در برابر تیم ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی خوبی بود، اما نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم که استفاده نکردیم و در نهایت سهم ما فقط یک امتیاز شد.

وی ادامه داد: تیم ما رفته رفته بهتر خواهد شد و به آینده امیدواریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا در هفته‌های بعد به انسجام بیشتری می‌رسیم. باید تلاش کنیم در حفظ نتیجه هم موفق باشیم. ما معمولا از حریف پیش می‌افتیم، ولی باید دقت و هماهنگی تیم را بالا ببریم تا در ادامه کار، بازی به تساوی کشیده نشود. البته مساوی هم بخشی از فوتبال است و تیم ذوب‌آهن هم حریف قدرتمندی است. با این حال حق ما پیروزی بود، اما متاسفانه موفق نشدیم.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به گلزنی در بازی با تیم ذوب‌آهن گفت: گل زدن من نتیجه تلاش همه بازیکنان است. این گل متعلق به مجموعه تیم ما است چراکه همه برای آن زحمت می‌کشند. چون من در راس تیم و مهاجم هستم گل را به ثمر رساندم. خداراشکر پایم به گلزنی باز شد و امیدوارم این روند را ادامه دهم. همه از بازی تیم ما راضی بودند و روند رو به جلو داشتیم. امیدوارم در بازی‌های آینده بهتر شویم. تیم ما بدنسازی کاملی انجام نداد، ولی رفته رفته بهتر می‌شویم.

آل‌کثیر در مورد بازی نکردن در بازی‌های قبل خاطرنشان کرد: اسکوچیچ هر چه صلاح بداند و بگوید ما به آن گوش می‌کنیم. در بازی با تیم ذوب‌آهن به من میدان داد و تلاش کردم خوب باشم. در هر دیدار به من بازی دهد همه تلاشم را به کار می‌گیرم و اگر به من میدان ندهد روی نیمکت می‌نشینم و منتظر حضور در میدان می‌مانم. بالاخره همه جای دنیا به همین شکل است. مربیان می‌خواهند تیم‎شان نتیجه بگیرند و همیشه بهترین ترکیب را انتخاب می‌کنند. از این رو باید حرف او را پذیرفت.

منبع:میزان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال دربی شهرآورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی بایرن مونیخ برای فصل آینده همچنان نامشخص است. پس از اعلام خبر جدایی توماس توخل در پایان فصل، گزینه اصلی باواریایی‌ها ژابی آلونسو بود که اعلام کرد در بایر لورکوزن می‌ماند. سپس به سمت یولیان ناگلزمان رفتند اما او هم قراردادش با تیم ملی آلمان را تمدید کرد. درنهایت رالف رانگنیک که سرمربی‌گری تیم ملی اتریش را برعهده دارد، تبدیل به گزینه اول بایرنی‌ها شده است.

اولی هوینس در گفت‌وگوی جدیدش در مورد انتخاب رانگنیک گفت:«با او تماس گرفته شده و در حال صحبت هستیم. فکر می‌کنم ظرف یک هفته تصمیمی خواهیم گرفت.»

روند تصمیم‌گیری چگونه است؟
«ما در حال بحث در مورد این موضوع هستیم و مثلاً اگر یکی از تصمیم‌گیرندگان(اعضای هیئت‌مدیره) با مربی جدید مخالف باشد، او نمی‌آید و ما به سراغ گزینه دیگری می‌رویم. طبیعتاً فقط من نیستم که حق تصمیم‌گیری دارم و هربرت هاینر و دیگران نیز این حق را دارند.»

نظری در مورد ناگلزمان دارید؟
«با او تماس گرفته شد، اما نه از طریق من و رومنیگه، بلکه از طرف مکس ایبرل و کریستوف فرویند، که عملکرد بسیار خوبی دارند. اگر آلمان در مسابقات یورو موفق باشد، این تصمیم درستی از سوی یولیان بوده است. اگر او شکست بخورد، فاجعه خواهد بود.»

دیگر خبرها

  • بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!