Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان‌شمالی درآیین رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، اظهارکرد: هفته دفاع مقدس را به دلاور مردانی که با رشادت، جانبازی، ایثار و از خودگذشتگی در صفحه تاریخ بشریت هشت سال به یاد ماندنی را رقم زدند تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: رزمندگان غیور ایران اسلامی در دوران پر افتخار دفاع مقدس با دست خالی و به رغم همه نداشته ها چون دژی محم در برابر دشمنان متجاوز ایستادگی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دفاع مقدس به ما نشان داد اگر تمامی جهان در برابر ما مسلح شوند اما ما می‌توانیم با توکل بر خدا، حرکت در مسیر اسلام، بهره‌مندی از درس‌های کربلا و عاشورا و با وحدت و انسجام در برابر دشمنان بایستیم و بدون در نظر گرفتن توان کمی و کیفی دشمن تنها با تکیه بر توان خود و صبر و استقامت می‌توانیم پیروز میدان باشیم.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس همچنین به دشمنان نشان داد ملت ایران همواره با قدرت پشت سر مقام معظم رهبری ایستاده‌اند و انقلاب اسلامی مسیر پرفروغ خود را ادامه می‌دهد و دشمنان نمی‌توانند خاک این مرز و بوم را تصرف و نقشه های خود را اجرا کنند.

شجاعی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به واسطه رشادت‌ها و پایمردی مردم از جنگ نظامی علیه ملت ایران ناامید شده‌اند، گفت: امروز آنان جنگ اقتصادی را علیه ما راه اندازی کرده‌اند و نگاه دشمن نگاه به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این یعنی دوباره وحدت یکپارچگی، ایثار و از خود گذشتگی کلید حل مشکلات و پیروزی در این جنگ خواهد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو برگزار می‌شود

همزمان با آغاز دهه کرامت و در آستانه میلاد مبارک حضرت معصومه (س) ، و در راستای احیای فضای گفتمان سازی در حوزه عفاف و حجاب، به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری و مشارکت مجموعه «دختران چادری»، رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو «مسیری برای تفکر و تامل در موضوع عفاف و حجاب» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، این رویداد فرهنگی و هنری که در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و فراهم ساختن بستر مناسب جهت تعامل و هم افزایی میان جوانان و نوجوانان و به‌ کارگیری و اشاعه نمادها، نشان‌ها و مؤلفه‌های هویت اسلامی، ایرانی در پوشش و سبک زندگی؛ با برپایی میزهای تخصصی مشاوره و گفتگو، نمایشگاه آثار هنری، ایستگاه تفکر، ایستگاه حس خوب، ایستگاه کودک، ایستگاه  بازی و سرگرمی برای دختران و ... از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ و در روز دختر از ساعت ۹ الی ۲۰ در محل پل پیروزی- حدفاصل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و باغ کتاب پذیرای علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می شود
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می‌شود
  • رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو برگزار می‌شود
  • جمهوری اسلامی ایران نماد ایستادگی در برابر دولت‌های متکبر است
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی