Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@20:27:41 GMT

اجرای طرح ویژه امدادرسانی به زوار شهر کربلا در روز اربعین

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۵۸۹۱

اجرای طرح ویژه امدادرسانی به زوار شهر کربلا در روز اربعین

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی حلی ساز صبح امروز در نشست تشریح خدمات هلال احمر در اربعین ۹۸، در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص استقرار نیروهای ویژه روز اربعین در شهر کربلا گفت: امسال به غیر از مجموع نیروهای امدادی حاضر در سفر اربعین، با همکاری سازمان جوانان هلال احمر طرح ویژه مختص روز اربعین در شهر کربلا اجرا خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس، یک تیم ۴۰ نفره متشکل از نیروهای درمانی و امدادی در شهر کربلا حضور خواهند داشت و در میان جمعیت افرادی را که نیاز به کمک داشته و امکان مراجعه به مراکز هلال احمر را ندارند، شناسایی می کنند.

حلی ساز توضیح داد: این تیم پس از شناسایی زائران کشور، به آن ها امدادرسانی اولیه کرده و در صورت لزوم آن ها را به مراکز درمانی راهنمایی می کنند.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت عنوان کرد: با توجه به احتمال افزایش زوار در اربعین امسال، تعداد پایگاه های خود را افزایش داده و ۱۰ پایگاه امدادی در مسیر نجف و کربلا و ۳ پایگاه در مسیر مرز خسروی که به تازگی برای اربعین بازگشایی شده، برپا خواهد شد.

کد خبر 4725297

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 مرکز پزشکی حج و زیارت وزارت بهداشت دارو سازمان غذا و دارو اربعین 98 بیمارستان اورژانس کشور دیابت درمان ناباروری سرطان سیگار سازمان نظام پزشکی موسسه محک آزمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:  به دنبال گزارشى مبنی بر بارش باران و آبگرفتگی در روستای عذاب و مساکن مهر شهرک ولیعصر خوی ۳ تیم امداد نجات سیلاب  هلال احمر این شهرستان  به محل های متاثر از آبگرفتگی اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود:ارزیابی منازل آبگرفته انجام شده و امدادگران توانستند به۱۰ خانوار آسیب دیده در این حادثه امدادرسانی کنند.

 

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • پیام وزیر کشور درباره «یسنا»، دختر چهارساله گلستانی
  • ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان
  • تشکر وزیر کشور از نیروهای امدادی برای یافتن کودک گلستانی
  • امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • سیل‌ و آبگرفتگی در ١٣ استان/ امدادرسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • تشکر وزیر کشور از نیروهای امدادی برای یافتن کودک گلستانی  
  • قدردانی وحیدی از مسئولان برای یافتن «یسنا»ی چهارساله
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان