Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اراک ،  آیت الله  قربان‌علی دری نجف‌آبادی  در آیین رژه نیروهای مسلح استان مرکزی در اراک به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اراک، افزود: رژیم بعثی عراق در شرایطی به کشور حمله کرد که هیچ‌یک از یگان‌های نظامی ایران سازماندهی چندانی نداشت اما، ملت مومن و غیور ایران اسلامی با اعتقاد راسخ به وعده‌های الهی و آرمان‌های امام راحل در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شدند و در مقابل دشمن متجاوز ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پیش از آغاز جنگ تحمیلی نیز رژیم بعثی عراق با حملات ایذایی شهرهای قصرشیرین، مهران، سوسنگرد و ارتفاعات بازی‌دراز را مورد تجاوز قرار داده بود اما، هدف مشخصی از این اقدام نداشت تا اینکه در ۳۱ شهریورماه سال ۱۳۵۹ با هدف تسخیر استان خوزستان و تجزیه ایران اسلامی وارد جنگ شد و  استقامت و پایداری ملت انقلابی بود که این توطئه شوم را ناکام گذاشت. 

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار داشت:کارنامه ۴۰ ساله بخش‌های مختلف نظام اسلامی نه تنها در کشور و منطقه بلکه در صحنه جهانی درخشان و قابل دفاع است و هیچ کشوری تاکنون افتخاراتی را که ایران اسلامی در این مدت به‌دست آورده را به خود ندیده و صلابت، اقتدار و مقابله با استکبار جهانی سرآمد تمامی افتخارات ملت ایران اسلامی در تاریخ انقلاب است.

وی افزود: دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در نتیجه پایداری ملت، ایمان به خدا، ارده الهی، گذشت در راه حق، اعتماد به نفس و هدایت‌های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری حاصل شده و آحاد جامعه باید نسبت به حفظ این دستاوردهای ارزشمند تلاش کنند و گام دوم انقلاب اسلامی را با همین روحیه به پیش ببرند.

امام جمعه اراک ادامه داد: ملت مومن و غیور ایران اسلامی باید در گام دوم انقلاب اسلامی راه امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری را ادامه دهند.

آیت الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: کشورهای عراق، سوریه، لبنان، بحرین و یمن با اتکا به روحیه انقلابی و با الگوگیری از ایران اسلامی مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده و هر روز به توفیق ارزنده‌ای دست پیدا می‌کنند.

وی گفت: ملت ایران باید مسیری را که امام راحل ترسیم کرده در سایه پربرکت مقام معظم رهبری همراه با اعتماد به نفس بپیمایند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران  نماد مردم سالاری دینی در همه جای دنیا  است و ملت همیشه در صحنه ایران باید برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی، حمایت همه جانبه از ولایت فقیه داشته باشند.

آیت الله دری نجف‌آبادی گفت: آمادگی هر چه بیشتر نظامی و تسلیحاتی با هدف دفاع از کشور در برابر توطئه‌های آمریکا و متحدانش در منطقه در گام دوم انقلاب اسلامی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

وی ادامه داد: قدرت نیروهای مسلح در بخش‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی ارزشمند است و در این حوزه به همت نیروهای مخلص و متعهد کشور توانسته در منطقه بدرخشد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مرکزی انقلاب جامعه جمهوری اسلامی ایران ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سردار سلیمانی در آئین گرامیداشت واقعه صحرای طبس در ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ گفت: آمریکا با هدف سلطه گری شکل گرفته و در خدمت صهیونیست هاست.
وی افزود: تمام مراکز قدرت در اختیار صهیونیست هاست و کارخانجات تجهیزات نظامی در دست صهیونیست هاست و رسانه‌های بزرگ هم مربوط به صهیونیست هاست.
سردار سلیمانی افزود: از ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ملت ایران تحولات بزرگی را پشت سر گذاشته است و افتخارات بزرگی آفریده است.

وی با بیان اینکه در واقعه طبس شن‌ها مامور خدا گشتند گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران را آمریکایی‌ها پشتیبانی کردند و آمریکا جنایت کار بزرگی است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور افزود: عملیات وعده صادق یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین عملیات‌ها علیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود که با صلابت اجرا شد و جهان اسلام بعد از این عملیات مورد تکریم قرار گرفت.
سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مفهومی برای تحول بود افزود: مردم مظلوم غزه بیش از ۶ ماه است بدون سلاح مقاومت می‌کنند و تمدن اسلامی بر خلاف تمدن غرب شکل خواهد گرفت و به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد.

وی گفت: خداوند متعال انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند تا زمینه نابودی رژیم پوشالی صهیونیستی را فراهم کند.

دیگر خبرها

  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه 
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است