Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:02:03 GMT

نبود نگاه توسعه‌نگر آفت محیط‌ زیست است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۶۱۱۳

نبود نگاه توسعه‌نگر آفت محیط‌ زیست است

ظاهر پورمجاهد روز یکشنبه در آیین معارفه مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان بیان کرد: حوزه منابع طبیعی و محیط زیست باید به عنوان محور اصلی در برنامه توسعه دیده شود و همه باید در اجرای این برنامه ها کمک کنند.

وی اضافه کرد: نقش تشکل‌های غیردولتی در پیشبرد اهداف و برنامه ها بسیار مهم و اثرگذار است و استانی که در برنامه‌ها به سند توسعه پایدار توجه کند و اراده انجام آن در همه ارکان مجموعه باشد به طور حتم موفق خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار همدان بیان کرد: بخشی از سند عملیاتی و سه ساله استان مربوط به محیط زیست است که باید کارکنان و کارشناسان این دستگاه تخصصی در شتاب بخشیدن به اجرای این سند تلاش کنند.
پورمجاهد خواستار آسان‌سازی و سرعت‌بخشیدن در زمینه صدور مجوزهای لازم برای سرمایه گذاری با هدف تلاش برای رفع گرفتاری و مشکلات پیش روی ایجاد فرصت های شغلی شد.

وی گفت: با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست همدان همه شهرک ها و نواحی صنعتی این استان به سیستم فاضلاب و تصفیه‌خانه مجهز شده است.

معاون استاندار همدان بیان کرد: مسئولیت امانتی که در اختیار افراد قرار می‌گیرد بنابراین باید صادقانه و در راستای اهداف نظام و انقلاب کار و تلاش کرد.

پورمجاهد افزود: از وجود مدیران پس از تودیع استفاده شود چرا که با وجود کوتاه بودن عمر مسئولیت این افراد دارای تجربه کاری ارزشمند هستند.

در این آیین از خدمات سید عادل عربی تقدیر و محسن جعفر نژاد بسطامی به عنوان مدیرکل جدید اداره کل حفاظت محیط زیست همدان معرفی شد.
۷۵۲۶/۲۰۸۷
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محیط زیست همدان توسعه اقتصادی معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده مبهم فدریکو کیه زا؛ نیم‌نگاه رم، امیدواری یوونتوس

رم در تلاش است تا از طولانی شدن مذاکرات یوونتوس و فدریکو کیه زا بهره ببرد

طرفداری | قرارداد فدریکو کیه زا، وینگر 26 ساله یوونتوس در تابستان 2025 تمام می‌شود و هنوز توافقی جهت تمدید قرارداد میان طرفین حاصل نشده است. 

از قرار معلوم، حضور ماسیمیلیانو الگری در باشگاه یوونتوس یکی از دلایل بی‌میلی فدریکو کیه زا برای ماندن در جمع بیانکونری بود اما با بالا رفتن احتمال اخراج الگری، حالا خوش‌بینی‌هایی درباره تمدید قرارداد کیه زا وجود دارد. گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده مذاکرات یوونتوس و کیه زا برای تمدید قرارداد یک ساله تا 2026 در جریان است اما کوریره دلو اسپورت از تلاش رم برای خرید این وینگر سرعتی تیم ملی ایتالیا خبر داده است.

رم که تماس‌هایی با فالی رمضانی، مدیربرنامه کیه زا داشته، در تلاش است پیشنهاد قراردادی 4 ساله با دستمزد 5 میلیون یورویی به او ارائه کند. دنیله ده روسی بسیار مشتاق است کیه زا را برای آوردن به پایتخت متقاعد کند اما کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در آینده این ستاره ایتالیایی تعیین‌کننده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • توسعه پایدار بر مبنای حفاظت محیط زیست صورت گیرد
  • آینده مبهم فدریکو کیه زا؛ نیم‌نگاه رم، امیدواری یوونتوس
  • بلاتکلیفی ۸ ماهه یک مصوبه مهم زیست‌محیطی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • توسعه پایدار در گرو حفظ محیط زیست است
  • آب‌های خاکستری؛ نجات‌بخش حیات زمین
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • ببینید | یک باتری می‌تواند جنگل را به آتش بکشد
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست