Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:31:07 GMT

نقد و بررسی کتاب در دست انتشار «ادیان در خدمت انسان»

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۶۲۵۴

نقد و بررسی کتاب در دست انتشار «ادیان در خدمت انسان»

به گزارش خبرگزاری مهر، مجموعه‌ای از گفتارها و مقالات امام موسی صدر در مجلدی با عنوان «ادیان در خدمت انسان» با همکاری مؤسسه‌ فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر در تهران، مرکز امام موسی صدر در بیروت، انتشارات ایل سرچیوی ایتالیا و با ترجمه‌ میرکو کولئونی به زبان ایتالیایی آماده‌ی انتشار است. ویرایش این اثر را دکتر رافائل مائوریللو بر عهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب دربردارنده‌ی هشت جستار از امام موسی صدر است که عبارت‌اند از: «ادیان در خدمت انسان»، «اسلام»، «در پاسداشت آزادی»، «اسلام و کرامت انسان»، «ابعاد اجتماعی اسلام»، «اسلام، ارزش‌ها و مفاهیم انسانی»، «اسلام و عدالت اجتماعی و اقتصادی» و «لبنان و تمدن بشری». زندگینامه‌ای مختصر از امام موسی صدر نیز یکی دیگر از مطالب منتشر شده در این کتاب است.

نشست ویژه‌ شهر کتاب در روز یک‌شنبه هفتم مهر ساعت ۱۶:۳۰ به رونمایی این اثر اختصاص دارد که با حضور کارلو چرتی، دکتر رافائل مائوریللو و محمدرضا زائری در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم برگزار می‌شود.

کد خبر 4724909

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر کتاب مرکزی امام موسی صدر مؤسسه امام موسی صدر عاشورا پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی اربعین حسینی امام حسین ع کنفرانس بین المللی کربلا نشست علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی معرفی کتاب اصول فقه اربعین 98 مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران نقد کتاب قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ انتشار یک کتاب جدید درباره قوانین و مقررات حمل و نقل و ترافیک

تین نیوز کتاب مجموعه قوانین و مقررات حمل و نقل و ترافیک ایران در یکصد سال اخیر (1400-1300)، تألیف داود جمور در 850 صفحه توسط انتشارات دیم در سال 1400 به چاپ رسیده است. به گزارش تین نیوز، این کتاب را می توان یکی از کامل ترین مجموعه ها در زمینه قوانین و مقررات حوزه حمل و نقل و ترافیک دانست.

توضیحات کتاب:

در مقدمه این کتاب آمده است « . . . تجربه مؤلف در طی سال ها کار در بخش های خصوصی و دولتی کشور حاکی از آن است که بسیاری از دست اندرکاران، مدیران و کارشناسان در ارگان های متولی حمل و نقل درون و برون شهری با قوانین و مقررات مربوطه آشنایی کافی نداشته و این موضوع سبب ایجاد مشکلات حقوقی، بروز برخی ناهماهنگی ها و دوباره کاری ها می شود. لذا در این مجموعه نگارنده بر آن بوده است تا مجموعه ای کامل و جامع از آخرین نسخه اصلاح شده قوانین و مقررات حوزه حمل و نقل و ترافیک را گردآوری و ارائه نماید». این کتاب در 7  فصل و 850 صفحه تهیه شده است: فصل 1 :  قوانین و مقررات کلان بخش حمل و نقل و ترافیک فصل 2 : مقررات مربوط به پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه کشور فصل 3 : مقررات مربوط به حمل و نقل بار و مسافر فصل 4 : مقررات مربوط به حمل و نقل ریلی فصل 5 : مقررات مربوط به آلودگی هوا و محیط زیست فصل 6 : مقررات مربوط به بیمه حوادث ناشی از وسایل نقلیه فصل 7 : سایر قوانین و مقررات مربوطه

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی رایگان تاکسیرانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • ◄ انتشار یک کتاب جدید درباره قوانین و مقررات حمل و نقل و ترافیک
  • پدری که از فرصت‌های روزمره استفاده می کرد تا از حقایق عالم بگوید
  • کتاب جدید بهناز ضرابی زاده با نام «پری خانه ما» رونمایی می‌شود
  • تشریح برنامه‌های خدمت به مددجویان کمیته امداد اصفهان در دهه کرامت
  • دانشگاه ادیان و مذاهب با ۳۲۳عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • کتاب میریام؛ خاطرات سیده رباب صدر منتشر شد
  • انتشار تصاویری از تانک‌ اسرائیلی در خیابان‌های رفح
  • شهید مطهری الگویی وارسته برای نسل امروزی است
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس