Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مطالعات انرژی و تحلیل سیستم‌های شرکت پالایش گاز ایلام گفت: پالایشگاه گاز ایلام در بین شرکت‌های پالایشی گاز کشور به‌عنوان شركت پیشرو در زمينه استقرار و بهره‌برداری از سامانه یکپارچه تحقق اهداف استراتژیک معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام «علی رحیمی زاده» در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران با تعریف چشم‌انداز «پالایش گاز ایران، صنعتی سرآمد و رقابت‌پذیر در تراز جهانی در افق 1404» از سال 1396 اقدام به تعریف ارکان جهت ساز و تدوین کارت‌های BSC در سطح صنعت پالایش گاز نموده و در ادامه به‌منظور جاری‌سازی فرآیند مدیریت استراتژیک در شرکت‌های پالایش گاز، نسبت به پیاده‌سازی سامانه یکپارچه تحقق اهداف استراتژیک تحت عنوان BSC MASTER اقدام نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی هدف از ایجاد و استقرار سامانه مذکور را دریافت دوره‌ای مقادیر شاخص‌های استراتژیک از پالایشگاه‌ها و پایش میزان تحقق اهداف در سطح صنعت پالایش گاز کشور عنوان کرد.

 

 رئیس مطالعات انرژی و تحلیل سیستم‌های پالایشگاه گاز ایلام اظهار داشت: از دیگر مزایای این سامانه، فراهم شدن امکان بررسی و مقایسه عملکرد وضعیت پالایشگاه‌ها در سطح داخلی و مقایسه عملکرد صنعت پالایش گاز کشور با صنایع پیشرو جهانی می‌باشد که درنتیجه بستر لازم را برای بهبود و ارتقاء شاخص‌های استراتژیک فراهم می‌نماید.

 

رحیمی زاده تصریح کرد: پالایشگاه گاز ایلام از ابتدای استقرار این سامانه، با پیگیری و تلاش مستمر موفق گردید شرکت پیشرو در زمینه ایجاد ارتباط و ارسال اطلاعات شاخص‌های استراتژیک از سامانه داخلی به سامانه مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز باشد.

 

وی افزود: وجود فرآیندهای چابک و داده‌های بروز در سطح پالایش گاز ایلام از عوامل مهم در زمینه استقرار سریع سامانه مذکور است که به‌واسطه آن تعریف و تعیین 140 قلم اطلاعاتی در حوزه‌های مهندسی، عملیات، HSE، بهره‌وری و پژوهش در مدت‌زمانی کوتاه و با مشارکت واحدهای مذکور میسر شده است.

 

وی ابراز امیدواری کرد که با تداوم تلاش و همکاری اثربخش واحدهای مختلف پالایشگاه، روند اعمال شاخص‌های استراتژیک و تکمیل و پایش آن‌ها به‌منظور دستیابی به نتایج مطلوب‌تر، استمرار و تداوم خواهد داشت.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح مسجد طراز اسلامی اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل فعالیت های مسجدی دفاع مقدس کانون های مساجد پالایشگاه گاز ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۶۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی

تین نیوز

نشست فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری با هدف اجرای پروژه طراحی و استقرار سامانه یکپارچه عملیات بندری در سازمان بنادر و دریانوردی در بندر شهید رجایی آغاز شده است.

به گزارش تین نیوز، این نشست سه روزه با هماهنگی دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) و با حضور نمایندگان بنادر لنگه و باهنر، اداره کل امور بندری، اداره کل ترانزیت، لجستیک و توافقنامه ها و کارشناسان و مدیران این بخش ها از سوم اردیبهشت ماه درحال برگزاری است.

براساس این گزارش این نشست با توجه به ضرورت هم اندیشی در خصوص فرآیندهای مطلوب و رویه های مرتبط با ورود کالا از خشکی (انواع کالاهای کانتینری و فله) تا چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد.

 در این نشست کارشناسان بخش های بندری پیرامون مرور فرآیندهای وضعیت مطلوب و اهم تغییرات در فرآیندهای جاری، مکانیزم و رویه های اجرای الزمات نظارتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی و آماده سازی ارکان مرتبط با عملیاتی شدن فرآیندهای مطلوب با حضور نمایندگان شرکت های کشتیرانی و اپراتورها بحث و تبادل نظر می کنند.

 از مهم ترین تغییرات فرآیندی در استقرار دوره نخست سامانه یکپارچه عملیات بندری در این نشست سه روزه نیز می توان به ارتباط با ذینفعان کالا، ورود و تخلیه کالا در بنادر بر اساس مجوزهای صادره توسط بنادر، ورود وسایط نقلیه تجاری مبتنی بر مجوز بندر و تعامل و تبادل اطلاعات با سازمان های همکار از جمله راه آهن، راهداری و گمرک اشاره کرد.

سامانه یکپارچه عملیات بندری به عنوان یکی از طرح های کلیدی سازمان بنادر و دریانوردی با مدیریت معاونت امور بندری و اقتصادی و نظارت دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی از آبان ماه ۱۴۰۲ در دست تحلیل، طراحی و تولید می باشد.

این سامانه به عنوان یک راهکار نرم افزاری یکپارچه در حوزه عملیات بندری (کالاهای کانتینری و غیر کانتینری) جایگزین سامانه های فعلی سازمان بنادر می شود و در تعامل با سایر سامانه های تخصصی اپراتورهای بندری، امکانات لازم برای ایفای وظایف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی، نظارت موثر بر قراردادهای اپراتورها و کنترل شاخص های کلیدی عملکردی، برقراری ارتباط با سازمان های متعامل و ارائه خدمات به مشتریان را از طریق یک درگاه واحد فراهم می سازد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • موافقت وزیر صمت با حذف سامانه یکپارچه خودرو
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان