Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، امیر آریانفر، فرمانده قرارگاه منطقه غرب کشور دیروز، 30 شهریورماه در آیین رونمایی از مستند فاخر که در صدا و سیمای برگزار شد، با اشاره به مستند همه جای ایران سرای من است، اظهار کرد: رونمایی از این مستند کاری بسیار باارزش بوده چرا که ایثارگری شهدای کردستان را به تصویر کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه اگر دلاوری‌های مردم شرافتمند این خطه در دوران جنگ نبود از این امنیت برخوار دار نبودیم، افزود: جسارت هر گونه تعرضی از دشمنان جمهوری اسلامی به لطف شهدا سلب شده است.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ غرب کشور بیان کرد: آنچه که عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را در مجامع بین‌المللی و در همه فضاهای سیاسی حاکم بر جهان داشته، خون شهدا است لذا این اقتدار به برکت خون شهدا به وجود آمده است.
وی با اشاره به رشادت شهدای کردستان، عنوان کرد: شهدا در اوایل انقلاب با ایثارگری، نثار خون و رشادت خود توانستند درخت تنومند این انقلاب را آبیاری کنند.
آریانفر افزود: به برکت خون شهدا حرف‌های دشمنان در جوامع بین‌الملل تغییر کرده و هر گونه حرکت دشمن بر این جغرافیا از دید فرماندهان و رزمندگان اسلام دور نیست.
وی بیان کرد: ضد انقلاب با پشتیبانی استکبار جهانی و گرایش‌های کمونیستی خود، فضای جغرافیایی این سرزمین کهن را مورد تاخت و تاز خود قرار دادند و ملت ایران اسلامی و مردم قهرمان کردستان توانستند در مقابل این توطئه قدعلم کردند.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ غرب کشور ذکر کرد: به یاد داشته باشید توطئه دشمن به وسیله ایثارگری خود مردم سرکوب شد، مردمی غیور و با فرهنگ که هم دوش رزمندگان اسلام در نیروی انتظامی، سپاه و پیشمرگان توانستند دشمنان را سرکوب کنند.
وی افزود: باید از هزاران شهید گلگون کفن کردستان که در لوای پیشمرگان کُرد اسلامی به پیکار با دشمنان این مرز و بوم پرداختن یاد کنیم و بدانیم عظت و افتخار جمهوری اسلامی به دلیل خون شهدا است، در این راستا لازم است از همه شهدا به ویژه سرلشکر شهید فلاحی یاد کنیم، شهیدی که در زمان نابسامانی تنها نیروی جمهوری اسلامی بود که سکاندار ارتش شد.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ غرب کشور در پایان یادآور شد: جبهه مقاومت به لطف و عنایت الهی و به برکت خون شهدا تسلط و حاکمیت خودش در غرب آسیا مستقر شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۶۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل پاشینیان برای «واگذاری روستاها به آذربایجان»

مسئله واگذاری روستاهای ارمنستان به جمهوری آذربایجان به موضوع جنجال برانگیزی بدل شده است. در همین راستا، نیروهای پلیس ارمنستان روز جمعه با ساکنان یک روستای مرزی این کشور درگیر شدند و افراد دیگری از جمله یک نماینده مخالف پارلمان را در بحبوحه اعتراضات جاری علیه برنامه «نیکول پاشینیان» جهت واگذاری چهار منطقه مرزی به جمهوری آذربایجان بازداشت کردند.

طبق گزارش خبرگزاری «آرمن‌پرس»، نخست‌وزیر ارمنستان تاکید می‌کند که این تصمیمات برای «تثبیت تمامیت ارضی جمهوری ارمنستان» اتخاذ شده است.

پاشینیان طی سخنرانی در یک سالن تئاتر در شهر «گاوار» ارمنستان بیان کرد: «یکی از شهروندان از من پرسید که چرا روستاهای خود را به آذربایجان واگذار می‌کنیم. این یک سوال بسیار مهم است. اکنون نمی‌خواهم آنچه را قبلا در برخی سطوح سیاسی گفته‌ام بازگو کنم - در این خصوص که هرگز چنین روستاهایی در ارمنستان وجود نداشته است - اما می‌خواهم مورد بسیار مهمی را بیان کنم. چرا ما چنین تصمیم‌هایی می‌گیریم؟ ما این تصمیم‌ها را می‌گیریم تا تمامیت ارضی ارمنستان را تثبیت کنیم.»

او تاکید کرد: «پست‌های نصب ‌شده در مرز ارمنستان و آذربایجان به عنوان سنگ بنای تمامیت ارضی جمهوری ارمنستان است. ما این تصمیمات را با این درک می‌گیریم که اگر یکی از پیش نیازهای اساسی دولت شهروندان آن باشند، دومین پیش نیاز سرزمین و تمامیت ارضی آن است. تمامیت ارضی به چه معناست؟ تمامیت ارضی به قلمرو شناخته شده بین‌المللی یک کشور اشاره دارد. ممکن است سرزمینی وجود داشته باشد، اما ممکن است در سطح بین‌المللی به رسمیت شناخته نشود.»

وزارت کشور جمهوری آذربایجان هفته گذشته اعلام کرد که ارمنستان تعیین مرز با جمهوری آذربایجان در بخش باغانیس-ووسکپار در استان تاووش را آغاز کرده است. اما این وزارتخانه در بیانیه‌اش تاکید کرد: «به اطلاع می‌رسانیم شایعاتی مبنی بر اینکه بخشی از قلمرو حاکمیت جمهوری ارمنستان به آذربایجان واگذار خواهد شد، صحت ندارد.»

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • دانشگاه‌ها؛ پاشنه آشیل دولت آمریکا / عملیات وعده صادق نتیجه اقتدار علمی ایران است   
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • دلیل پاشینیان برای «واگذاری روستاها به آذربایجان»