Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو با اشاره به اینکه از مهرماه امسال قبوض کاغذی برق در سراسر کشور حذف خواهند شد، گفت: پرسنل بخش توزیع قبوض کاغذی برق نیز پس از این در سایر بخش‌های صنعت برق مشغول به فعالیت خواهند شد و خللی در زمینه فعالیت کاری آن‌ها به وجود نخواهد آمد. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ اقتصادی نفت و انرژی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رضا اردکانیان وزیر نیرو امروز همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با حضور در مراسم روز شکوفه‌های مدرسه ابتدایی شهید وصال منطقه کن و سولقان به خبرنگاران گفت: از ابتدای مهرماه امسال قبوض کاغذی برق حذف و به جای آن قبض‌های الکترونیکی و پیامکی در اختیار مشترکان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح مانع از قطع 12 هزار درخت در سال برای چاپ قبوض کاغذی برق خواهد شد، ادامه داد: تنها از محل چاپ این قبوض حدود 300 میلیارد تومان در سال صرفه‌جویی مالی صورت خواهد گرفت که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شده است همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید از محل منابع مالی صرفه‌جویی شده این طرح 100 هزار بسته آموزشی در میان دانش آموزان مناطق محروم توزیع شود.

اردکانیان با اشاره به اینکه این طرح را در بخش آب نیز دنبال خواهیم کرد، افزود: پرسنل بخش توزیع قبوض کاغذی برق نیز پس از این در سایر بخش‌های صنعت برق مشغول به فعالیت خواهند شد و خللی در زمینه فعالیت کاری آن‌ها به وجود نخواهد آمد.

وزیر نیرو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پایان سال آبی 97-98 گفت: بارندگی‌های مناسب یک سال اخیر موجب شده است تا در سال آبی جاری شرایط به مراتب بهتری را برای تامین آب شرب، بهداشت و کشاورزی تجربه کنیم.

وی تاکید کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، در سال آبی جدید نیز که از فردا آغاز خواهد شد بارندگی‌های فصل پاییز در شرایط نرمال خواهد بود؛ البته امیدواریم با نهادینه شدن عادت خوش مصرفی در میان مردم شاهد ثمرات بیشتری نسبت به وقوع ترسالی در کشور باشیم.

انتهای پیام/

R32317/P/S7,80/CT11 واژه های کاربردی مرتبط صنعت برق ایران وزارت نیرو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت برق ایران وزارت نیرو صنعت برق ایران وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۶۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت دام زنده سبک نسبت به سال گذشته

به گزارش قدس آنلاین، افشین دادرس در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره وضعیت تولید و قیمت دام زنده سبک، اظهار کرد: سال گذشته قیمت هر کیلوگرم دام زنده سبک بین ۲۹۰ تا ۳۰۰ هزار تومان بود که امسال این نرخ به حدود ۲۵۰ تا ۲۶۰ هزار تومان درمیادین دام رسیده است.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور شرایط مراتع کشور را خوب دانست و افزود: براساس گزارش‌های سازمان هواشناسی میزان بارندگی که امسال داشتیم از سال گذشته بهتر بوده است و این نوید شرایط خوبی را در مراتع به تولید کنندگان می‌دهد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌هایی که وزارت جهاد کشاورزی در حوزه بازرگانی و حمایت از تولید داخلی دارد، دورنمای خوبی برای تولیدکننده ایجاد شود که دلگرم به تولید شود و بتواند تولید را در بازار مصرف عرضه کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت دام زنده سبک نسبت به سال گذشته
  • سرگرمی جدید خودرویی
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • کاهش ۱۰۰ میلیمتری بارش برف و باران در تهران/ لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب
  • ۴۰ درصد پروانه های کسب در لرستان الکترونیکی شد
  • سوئیس: به اوکراین سلاح نمی‌دهیم
  • آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت؛ این وسیله غول‌پیکر کف دریا می‌خوابد! | تصویر
  • وزارت نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • کاهش ۵ درصدی ذخیره آب سد یامچی اردبیل
  • (تصویر) آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت