Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، محمد رحیم شهریاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به طرح تابستانه امداد و نجات بیان کرد: در این طرح ۱۴۰ نیروی امدادی در ۲۳ پایگاه امدادی و شش پایگاه موقت آماده خدمت رسانی به حوادث احتمالی بودند. مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امدارسانی نیروهای هلال احمر به ۴۲۹ حادثه در قالب اجرای طرح تابستانه امداد و نجات خبر داد و عنوان کرد: بیشترین پوشش خدماتی این نیرو ها در زمینه حوادث جاده ای بوده است که در قالب اجرای این طرح نیروهای امدادی به ۴۲۹ ماموریت اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریاری با بیان اینکه در این ماموریت ها به هزار و ۷۸۴ حادثه دیده امدادرسانی شده است، افزود: این امدادرسانی ها توسط هزار و ۷۸۲ نفر در قالب ۶۳۸ تیم انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: در حوادث طرح تابستانه امداد و نجات ۴۰۶ دستگاه آمبولانس، ۱۹۲ دستگاه خودرو نجات، خودرو کمکداد، خودرو سنگین و بالگرد هوایی مورد استفاده قرار گرفته است.

وی با اشاره به عملکرد شش ماهه نخست سال جاری حوزه امداد و نجات بیان کرد: بیشترین حوادث رخ داده در این بازه مربوط به حوادث جاده ای بوده و بیشترین رشد به ترتیب در زمینه سیل، شهری و جاده ای رخ داده است.

شهریاری با بیان اینکه مجموع فراوانی حوادث نیمه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته قریب به ۳۰ درصد رشد داشته است، اظهار کرد: از شهروندان به خصوص مسافران خواستاریم با رعایت نکات ایمنی مانع بروز هرگونه خسارت و حادثه ای شوند.

وی بیان کرد: ۱۵۰ مورد از حوادث از طریق سامانه ۱۱۲، ۷۷ مورد از طریق سامانه بی سیم، ۵۴۰ مورد از طریق تماس تلفنی و بخشی به صورت حضوری به هلال احمر اصلاع رسانی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به حوادث جاده ای شش ماهه سال جاری بیان کرد: طی این مدت ۵۶۶ مورد حادثه جاده ای رخ داده که هزار و ۴۰۷ مصدوم بر جای گذاشته است.

شهریاری اظهار کرد: کوتاه ترین زمان رسیدن نیروهای هلال احمر در فردوس هشت دقیقه و ۵۳ ثانیه و طولانی ترین زمان رسیدن به حوادث جاده ای در شهرستان های نهبندان و زیرکوه با میانگین ۱۶ دقیقه بوده است.

وی با اشاره به سفر رئیس جمعیت هلال احمر به استان بیان کرد: احداث پنج پایگاه جدید در نقاط خاص استان، اعزام کاروان نذر آب از هلال احمر سایر شهرستان ها و قول مساعد این مقام مسئول برای اتمام پروژه های نیمه تمام از جمله دستاوردهای این سفر بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی رئیس جمعیت هلال احمر رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در جاده کرج - چالوس ۸ مصدوم داشت

مدیرعامل هلال احمر البرز از برخورد ٢ خودروی سواری سمند و ام وی ام در جاده کرج - چالوس خبر داد و گفت که در این حادثه هشت نفر مصدوم شدند.

به گزارش مشرق، محمدباقر خلفی روز جمعه اظهار کرد: این حادثه ساعتی پیش در محدوده پل خواب در جاده چالوس رخ داد و سریعا ٢ تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: مصدومان حادثه توسط تیم های امدادی هلال احمر و اتوبوس آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

خلفی از عموم هموطنان خواست در صورت نیاز امدادی به سامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس بگیرند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • حادثه رانندگی در جاده کرج - چالوس ۸ مصدوم داشت
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان | امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آبگرفتگی
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آب گرفتگی