Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، علی نیک مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به فعالیت‌های مرکز مدیریت هوشمند ترافیک شهرداری قم گفت: شروع کار این مرکز با ۱۵ دوربین نظارتی بود، با توجه به مطالعات صورت گرفته تعداد دوربین‌ها به ۹۵ دوربین نظارتی افزایش پیدا کرد، افق مرکز در سال ۱۴۰۰ داشتن ۲۵۰ دوربین نظارتی در شهر قم است و تجهیزات ۱۱۰ دوربین خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  ادامه داد: در بلوار آیت‌الله بروجردی به دلیل سرعت بالای خودروها، تلفات زیادی را به دلیل تصادفات داشتیم، به همین دلیل ۶ سامانه ثبت تخلف سرعت در این محور نصب شد و پس از نصب این سامانه‌ها طی دو ماه گذشته حادثه با تلفات جانی در این محور نداشتیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزود: در ۳۰۲ نقطه شهر خط کشی عابر پیاده را انجام دادیم، طی هفته جاری و هفته آینده خط کشی ۱۴۰ نقطه دیگر را انجام خواهیم داد، همچنین طراحی پارک ترافیک شهرداری در منطقه پردیسان صورت گرفته است، به دنبال راه اندازی پارک ترافیک در هر منطقه شهرداری قم هستیم و طراحی پارک ترافیک در بوستان جوان در دست اجرا است.

نیک با اشاره به کمپین نه به تلفن همراه در شهر قم یادآورشد: این کمپین با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی در شهر راه اندازی شد، پس از آن کمپین‌های بین خطوط برانیم و ایمن برانیم را در شهر قم داشتیم.

انتهای پیام/ح

خط کشی عابر پیاده در ۳۰۲ نقطه شهر قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری قم حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ زندی فر گفت: ترافیک در آزادراه کرج - تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، نیمه سنگین، از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران نیز به همین صورت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه تهران - کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر و از این نقطه تا کرج، نیمه سنگین است.
 
او افزود: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر، نیمه سنگین و عکس آن نیمه سنگین است.
زندی فر گفت: آمد و شددر مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است.

دیگر خبرها

  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها
  • شفافیت ۱۰۰ درصدی تمامی معاملات مسکن از طریق سامانه خودنویس اجرایی شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۴ اردیبهشت
  • دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه چگونه برقرار می‌شود؟
  • جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت