Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج, در متن پیام محمد مومنی منش خطاب به سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان آمده است:
کسب رتبه برتر برتر اداره کل ورزش و جوانان استان در جشنواره شهید رجایی موجب خرسندی و مباهات اینجانب و خانواده تیراندازی و جامعه ورزش استان  گردید. بی شک مدیریت ارزشمند و شایسته جنابعالی و تلاش و اهتمام مجموعه همکاران پرتلاش ستادی و شهرستانی و همراهی مستمر و دلسوزانه هیأت های ورزشی ، باشگاه ها و مجموعه سمن های جوانان نقشی مؤثر در این موفقیت غرور آفرین داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لذا اینجانب به نمایندگی از خانواده تیراندازی  استان  ضمن تبریک کسب این افتخار بزرگ از درگاه خداوند متعال برای جنابعالی و جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان سلامتی، بهروزی و تداوم این توفیقات را در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسألت دارم.

46

محمد مومنی منش
رئیس هیئت تیراندازی استان کهگیلویه و بویراحمد

کد خبر 1302269

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد دربی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس دفاع مقدس جنگ تحمیلی لیگ برتر نوزدهم عربستان ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ استان البرز ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان نخستین مراسم سالگرد درگذشت مرحوم سردار صفارزاده در بهشت حضرت معصومه (س) شهر مقدس قم برگزار شد.

‌در این مراسم سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، سردار آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر، غفور کارگری رییس و سید محمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک و جمع دیگری از مدیران ورزشی و فرهنگی حضور داشتند و با قرائت فاتحه یاد و نام این مدیر ارزشمند را گرامی داشتند.

وزیر ورزش و جوانان پیش از حضور در این مراسم، به زیارت آستان قدس حضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت رفت.

کد خبر 6089255

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد