Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@13:07:57 GMT

تعداد دقیق تماشاگران شهر آورد ۹۰ مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۷۷۰۷

تعداد دقیق تماشاگران شهر آورد ۹۰ مشخص شد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر انتظارخیر، مدیر کل پروژه گیت‌های الکترونیکی سراسر کشور پیش از شروع شهرآورد ۹۰ درباره روند فروش بلیت‌های دربی پایتخت بیان کرد: ساعت ۶ صبح امروز (یکشنبه) آخرین بلیت‌های دربی هم فروخته شد و ۵۷ هزار بلیتی که در نظر گرفته بودیم، کامل فروخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز نیز در‌های ورزشگاه باز شد و تماشاگران در حال ورود به مجموعه هستند.

او درباره کمتر بودن تعداد بلیت‌های فروخته شده نسبت به ظرفیت ورزشگاه گفت: در این باره ما تصمیم گیرنده نیستیم و فقط اجرا می‌کنیم. بنابر تصمیم‌هایی که گرفته شده، عمل کردیم.

بیشتر بخوانید: کالدرون: دیاباته را می خواستم اما باشگاه نتوانست او را جذب کند/ برای شهرآورد سوپرایزی ندارم

انتظار خیر در خصوص تعداد بلیت‌های طرفداران ۲ تیم خاطرنشان کرد: دقیقا ۲۸ هزار و پانصد بلیت برای پرسپولیس و همین تعداد برای استقلال فروخته شده است. دیشب حدود ساعت ۱۰، ظرفیت فروش بلیت‌های پرسپولیس تکمیل و سایت برای پرسپولیسی‌ها بسته شد و امروز حدود ۶ صبح هم بلیت استقلالی‌ها تمام شد.

مدیر کل پروژه گیت‌های الکترونیکی سراسر کشور در پایان گفت: قرار است از بازی‌های بعدی اطلاعاتی از هواداران به ما داده شود تا بتوانیم بهتر تصمیم گیری کنیم. در این بازی ناچار شدیم از سیستم هواداری استفاده کنیم و یعنی خود شخص خریدار بلیت خودش را معرفی می‌کند که طرفدار پرسپولیس است یا استقلال. ما هم این تذکر را دادیم که اگر شما مثلا خود را به عنوان هوادار پرسپولیس معرفی می‌کنید، یعنی به همین عنوان شناخته می‌شوید و در بازی برگشت جایگاه هواداران استقلال برای شما باز نخواهد شد. همچنین فکر می‌کنم دربی برگشت هم ۵۰-۵۰ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: پُر گل‌ترین شهرآوردهای ادوار تاریخ

انتهای پیام/

اظهارات انتظار خیر درباره بلیت فروشی دربی ۹۰

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و استقلال در شرایطی در هفته بیستم لیگ برتر برابر یکدیگر قرار گرفتند که سرخپوشان در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانستند با استقلال هم‌امتیاز شوند و در ادامه لیگ مسیر راحت‌تری را طی کنند.

با این حال دربی ۱۰۳ در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا پرسپولیس با فاصله سه امتیازی از استقلال لیگ را دنبال کند و برای صعود به صدر جدول منتظر لغزش آبی‌ها باشد.

اوسمار ویه‌را در خصوص این مسابقه می‌گوید: دربی در همه جای دنیا سخت است. ما سعی کردیم بازی‌ای همه همیشه انجام می‌‌دهیم داشته باشیم، اما در دربی احساسات خیلی دخیل است و جو تماشاگران، شرایط بازی را تغییر می‌دهد و حتی برای داوری هم سخت است. ما همه تلاش‌مان را کردیم که برنده شویم، به خصوص که بازی روی صدر جدول تاثیرگذار بود. اما الان هستیم و زنده‌ایم و تا آخر هم مبارزه می‌کنیم.

سرخپوشان در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال صدرنشین در رتبه دوم جدول قرار دارند و در شش هفته باقی‌مانده برای صعود به صدر و کسب عنوان قهرمانی رقابت سختی با استقلال خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • فروش ۲.۷ تن طلا در ۲۰ حراج؛ امروز چقدر طلا فروخته شد؟
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • فروش ۲.۷ تن طلا در ۲۰ حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟