Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد اربعین حسینی دانشگاه آزاد گفت: کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که قصد شرکت در پیاده روی اربعین را دارند می‌توانند از فردا نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد، احمد صالحی‌آرا، رئیس ستاد اربعین حسینی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که قصد شرکت در پیاده روی اربعین را دارند می‌توانند از فردا دوشنبه اول مهر ماه در سامانه ساجد ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تمامی زائران باید ابتدا در سامانه سماح به آدرس http://samah.haj.ir مربوط به سازمان حج و زیارت به عنوان جایگزین ویزای خروج از کشور ثبت‌نام کنند، گفت: تمام زائرانی که می‌خواهند در پیاده‌روی اربعین شرکت کرده و از تسهیلات وام قرض‌الحسنه و مرخصی تشویقی برخوردار شوند، باید در سامانه ساجد – صفحه اربعین حسینی به آدرس http://sagha_noor.ir ثبت‌نام کنند.

مهندس صالحی آرا با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی فقط تسهیلاتی نظیر کمک هزینه سفر و مرخصی تشویقی ارائه داده و فاقد هرگونه اعزام گروهی و کاروانی است، گفت: دانشجویان، کارکنان و اساتید در صورت تمایل مجازند با استفاده از وام دریافتی در قالب‌های هیت‌های عزاداری به مراسم اربعین عزیمت کنند.

وی با اشاره به مرخصی تشویقی برای کارکنان و اساتید شرکت‌کننده در پیاده‌روی اربعین، گفت: مقرر شده با دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، روز‌های ۲۳، ۲۴ و ۲۸ مهرماه برای تمامی کارکنان و اساتید شرکت‌کننده در پیاده‌روی اربعین مرخصی تشویقی لحاظ شود.

رئیس ستاد اربعین حسینی با اشاره به جزئیات تسهیلات دانشگاه آزاد اسلامی برای پیاده روی اربعین گفت: صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی مبلغ یک میلیون تومان به دانشجویان متقاضی که به منظور شرکت در پیاده‌روی اربعین در سامانه ساجد ثبت‌نام کرده‌اند، به صورت قرض‌الحسنه و در اقساط ۲۰ ماهه پرداخت خواهد کرد. همچنین کارمندان و اساتید دانشگاه می‌توانند از وام یک و نیم میلیون تومانی یا ۳ میلیون تومانی برخوردار شوند.

وی افزود: اساتید و کارکنان نیز به منظور بهره مندی از تسهیلات وام صندوق رفاه می‌توانند پس از (ثبت نام در سامانه سماح) در سامانه ساجد ثبت نام کنند. شرایط لازم برای ارائه تسهیلات در سامانه ساجد ذکر شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی پیاده روی اربعین اربعین 98 تسهیلات ویژه اساتید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین‌زهرا با حضور بیش از ۵۰ کارخانه، شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به‌کار کرد.

این نمایشگاه توسط عباسپور نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی، زینالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، فرماندار بویین‌زهرا، معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، مدیرکل سازمان صمت، مدیر کل اداره کار و رفاه اجتماعی استان قزوین و شهرستان بویین‌زهرا و مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی آراسنج، اشتهارد، دانسفهان، نظرآباد، حکیمیه و چرمسازی، مورد بازدید قرار گرفت.

این رویداد با استقبال بسیار خوب دانشجویان و مردم شهرستان بویین‌زهرا در این واحد دانشگاهی در حال برگزاری است. از اهداف این رویداد می‌توان به کاریابی دانشجویان و اجرای طرح پویش، ارتباط موثر بین صنعتگران و دانشگاه و حضور موثری شرکت‌ها و واحد‌های صنعتی در دانشگاه اشاره نمود. این نمایشگاه تا روز ۱۳ اردیبهشت در سالن شهدای گمنام دانشگاه آزاد بویین‌زهرا برقرار بوده و بازدید برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر ویژه برای متقاضیان خودرو‌های وارداتی؛ ثبت‌نام جدید وجود دارد؟
  • تعداد دفاتر تقریب به ۳۵ دفتر در دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور رسیده است
  • تدوین اساسنامه صندوق ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان دانشگاه آزاد/ تحول اداری به‌زودی آغاز می‌شود
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • جوانان و دانشجویان به‌عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط «صنعت و دانشگاه»
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه