Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@14:05:44 GMT

دیدار رئیس رسانه ملی با عصر جدیدی ها

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۷۸۲۵

دکتر علی عسکری در دیدار با سازندگان و عوامل مسابقه «عصر جدید»، این برنامه را محصولی با کیفیت بالا و محتوایی اثرگذار دانست که گوشه‌ای از توانمندی‌های مردم را در جای‌جای ایران اسلامی نشان و به معنای واقعی تراز برنامه‌سازی تلویزیونی را ارتقا داده است.

اخبار فرهنگ و هنر - رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به موفقیت این برنامه و قرار گرفتن آن در صدر برنامه‌های پرمخاطب سیما در نوروز و تابستان ۱۳۹۸، اخلاص در عمل و لطف خداوند متعال را در کنار تلاش حرفه‌ای گروه سازنده مؤثر دانست و افزود: کسی که بخواهد به مردم یاری برساند و با امیدبخشی دل آن‌ها را شاد کند، خداوند نیز او را یاری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما با برنامه‌ریزی درست و هنرتان توانستید گوشه‌ای از توانمندی‌های مردم ایران را به تصویر بکشید.

دکتر علی عسکری، عصر جدید را برنامه‌ای امیدآفرین، نشاط‌بخش و وحدت‌آفرین خواند و از قضاوت‌های دلسوزانه و دقیق داوران این برنامه قدردانی کرد.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه باید با تلاش بیشتر و برنامه‌ریزی دقیق و علمی فصل دوم این برنامه پربارتر ساخته شود، گفت: باید در قالب پژوهش‌های متعدد در زمینه ویژگی‌های رسانه‌ای این برنامه تحقیق و دلایل خلق چنین برنامه موفقی را احصا کرد و در کنار آن در پی تقویت برنامه و رفع نواقص احتمالی بود.

دکتر علی عسکری تصریح کرد: مردم ایران عامل اصلی انقلاب اسلامی ایران بودند و توانستند این بار امانت را تا کنون با وجود تمام مشکلات حفظ کنند که نشان از توانمندی‌های بی‌نظیر آن‌ها دارد و اگر قاب تلویزیون به این مردم رشید اختصاص یابد، اثرگذاری آن بیشتر خواهد بود.

وی از توانمندی‌های مردم ایران به عنوان گنجی پنهان یاد کرد که گوشه‌ای از آن در فصل اول برنامه «عصر جدید» به تصویر درآمد و این برنامه دریچه‌ای برای یافتن این گنج پنهان شد.

رئیس سازمان صداوسیما از سازندگان برنامه «عصر جدید» خواست تنوع موضوعات این برنامه را در فصل بعدی این برنامه وسعت ببخشند و توانایی‌های مردم ایران را در سراسر کشور کشف و به همه معرفی کنند.

رئیس سازمان صداوسیما تولید و پخش برنامه جذاب و امیدآفرین را در قاب سیما موجب پیوند بیشتر میان مردم و رسانه ملی دانست و افزود: این پیوند هر چه بیشتر شود، اعتماد به رسانه بالاتر خواهد رفت و امیدوارم این برنامه بتواند در آینده نیز همچون فصل اول آن برای مردم، امیدآفرین و جذاب باشد.

دکتر علی عسکری خدمت به مردم را مهم‌ترین هدف رسانه ملی دانست و گفت: همه وجود ما عشق به مردم و خدمت به آن‌هاست و این برنامه، نماد و نمایشی از این عشق و قله‌ای از محبت و مهربانی به مردم سراسر ایران بود و به ویژه در کمک به سیل زدگان این عشق و همدلی در عصر جدید و در رسانه ملی نمودی دیگر داشت.

عصر جدید سطح جدیدی از استاندارد‌های برنامه‌سازی را نشان داد

علی فروغی مدیر شبکه سه سیما نیز برنامه عصر جدید را قدم رو به جلویی در برنامه‌های سرگرمی تلویزیون خواند که هم از نظر فرم و قالب سطح جدیدی از استاندارد‌های برنامه‌سازی را نشان داد و هم از نظر محتوا قابل دفاع و پرفایده بود.

وی توجه به ظرفیت‌های نقاط دور و نزدیک کشور و استعداد‌های مردم مناطق مختلف را از ویژگی‌های این برنامه خواند و گفت: برنامه عصر جدید به بسیاری از گروه‌ها اعتبار داد و به کسانی توجه کرد که تا کنون به آن‌ها آن‌طور که باید توجه نشده بود.

فروغی تأکید کرد: اگر از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم، می‌توانیم تولیدات و آثار درخشانی را ارائه دهیم و این امر در ادامه مسیر همواره مورد توجه ما خواهد بود.

اخلاص عامل توفیق عصر جدید

کریمان، مشاورمدیر شبکه سه و مدیر سابق گروه اجتماعی این شبکه نیز در این نشست با قدردانی از حمایت‌های رئیس رسانه ملی در تولید عصر جدید، توفیق برنامه عصرجدید را حاصل اخلاص عوامل سازنده دانست و گفت: تطبیق این برنامه با اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم و توجه به استعدا‌های موجود در کشور، اتفاقی بی‌نظیر بود.

پشتوانه پژوهشی، حمایت مسئولان سازمان و لطف مردم رمز موفقیت

احسان علیخانی نیز در این دیدار از پشتوانه پژوهشی این برنامه سخن گفت که موجب شد، عصرجدید متناسب با ویژگی‌های فرهنگی کشور تولید و پخش شود.

وی حمایت‌های رئیس سازمان صداوسیما و مسئولان را از این برنامه در سال‌های پس از انقلاب بی‌سابقه خواند و آن را از عوامل توفیق این برنامه برشمرد. علیخانی لطف مردم را از دیگر عوامل توفیق عصر جدید دانست و از نقش گروه تولید ۳۰۰ نفره این برنامه که بیش‌تر از جوان‌ها بودند، یاد کرد.

الگویی برای برنامه سازی در منطقه

در ادامه، سیدبشیر حسینی این برنامه را نمونه‌ای موفق از سرگرم‌آموزی اسلامی دانست که الگویی برای برنامه‌سازی ایجاد کرده است.

امین حیایی نیز مهم‌ترین اتفاق این برنامه را امیدآفرینی برای جوانان دانست. آریا عظیمی نژاد هم از دغدغه این برنامه برای پرداختن به موسیقی نواحی یاد کرد و گفت: این برنامه به‌خوبی توانست آن را در مردم ایجاد کند. او همچنین از برگزاری کنسرتی در آینده با حضور خوانندگانی که در این برنامه شرکت کردند، خبر داد.

رویا نونهالی هم به استقبال و رضایت‌مندی مخاطبان از این برنامه اشاره کرد و گفت: من در این برنامه توانستم دوباره خودم را احیا کنم و از این رضایت مردم بسیار خرسندم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: احسان علیخانی علی فروغی عصر جدید رئیس صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان

به گزارش قدس آنلاین رایزن فرهنگی پاکستان با اشاره به اینکه مردم این کشور، استقامت و مقاومت و شجاعت ملت ایران را ستایش می‌کنند، گفت: همواره به‌رغم سختی‌های فراوانی که استکبار جهانی بر مردم ایران تحمیل کرده با استقامت و شجاعت وصف‌ناپذیری در مقابل همه قدرتمندان عالم ایستاده‌اند.

 رایزن فرهنگی پاکستان با تاکید بر این مطلب، افزود: مردم ایران روی مواضع خودشان محکم و پابرجا هستند و مردم پاکستان این استقامت‌ها و شجاعت‌ها را گرامی می‌دارند و بزرگ می‌دانند. به این خاطر است ملت ایران در چشم ملت پاکستان و مردم این کشور، ملتی بزرگ و قابل تقدیر و ستایش است.

عملیات وعده صادق این علاقه را بیشتر هم کرد

وی درباره خوشحالی مردم از انتقام سخت یا همان وعده صادق، نیز افزود: نماد و نمود این بزرگی و عظمت در روزهای اخیر همان دفاع شجاعانه و پاسخ مقتدرانه عزیزان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی بود. اگر مردم پاکستان به ایران اسلامی و مردم ایران و رهبران ایران تا قبل از این پاسخ دندان‌شکن، علاقه‌مند بودند این علاقه‌مندی ظرفِ چند روز گذشته‌ای که از این پاسخ می‌گذرد ده‌ها برابر بیشتر شد و در ملاقات‌های مردمی که ما با مردم پاکستان و حتی با برخی از دولتمردان پاکستان داریم اولین نکته‌ای را که یادآوری می‌کنند همین است که آنچه آرزوی دیرینه جهان اسلام بود امروز توسط جمهوری اسلامی ایران محقق شد. با این نگاه مردم پاکستان و دولتمردان پاکستان میزبان ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران بودند.

چرا محدودیت استقبال پیش آمد؟

مشکی درباره دلیل محدودیت استقبال و اجازه ندادن به برخی از تجمعات خیابانی برای استقبال از رئیس‌جمهور ایران، تأکید کرد: طبیعی است در چنین فضایی با آن علاقه‌مندی که به زمینه‌هایش اشاره کردم چقدر می‌تواند استقبال از طرف مردم پاکستان، استقبال پرشور و هیجان‌انگیزی باشد. به‌رغم اینکه شرایط امنیتی در پاکستان شرایط به هر حال ویژه‌ای است و دولت عزیز پاکستان برای حفظ امنیت سفر رئیس جمهور کشور ایران و هیئت همراه مجبور بود تدابیری را اتخاذ کنند و نمی‌توانستند تجمعات خیابانی را اجازه بدهند، اما ما شاهد بودیم در مسیر کاروان ریاست محترم جمهور در شهرهای لاهور و کراچی به ویژه کاروان‌های استقبال مردمی شکل گرفت و برخی از تصاویری که امکان انتشار آنها بود شاهد این مسئله است.

تصاویر شگفت انگیزی که هم در اخبار سراسری ایران و رسانه‌های جمعی ایران منتشر شد

وی ادامه داد: در شهر اسلام‌آباد که مقصد اول سفر رئیس‌جمهور ایران بود ما شاهد تلاش مردم برای استقبال عمومی بودیم که اشاره کردم به دلیل شرایط ویژه، این امکان فراهم نشد، اما در نشست‌های نخبگانی و نشست‌هایی که با شخصیت‌های تراز اول اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ادبی در محل اقامت ریاست محترم جمهور برگزار شد این علاقه، این عشق و ارادت به نمایش گذاشته شد که تصاویر آن در اخبار سراسری جمهوری اسلامی ایران و اخبار رسانه‌های جمعی کشور پاکستان منتشر شد. البته آن چیزی که به نمایش گذاشته شد قطره‌ای از دریایی بود که مردم پاکستان تلاش داشتند به نمایش بگذارند. اما به دلیل شرایط خاص امکان ظهور و بروز آن خیلی فراهم نشد.

استقبال از رئیس‌جمهور در کراچی و لاهور

رایزن فرهنگی پاکستان به شور مردم در لاهور و کراچی اشاره کرد و افزود: در شهرهای لاهور و کراچی این فضا قدری فراهم‌تر شد، اما آنچه در واقعیت میدان بود شاید رسانه‌ها نتوانند به تصویر بکشند. بازتاب‌هایی که ما الان در حال رصد آنها هستیم در رسانه‌های مکتوب و مجازی و رسانه‌های دیداری و نوشتاری همه مملوء از شور، سپاس و تقدیر از انجام شدن سفر و مواضع بسیار خوب رئیس جمهور ایران در این سفر هستیم و همچنان موج خوشحالی همچنان که قبل از این سفر شروع شده بود همچنان بعد از گذشت یک روز از پایان سفر ادامه دارد و پیش‌بینی این است در روزهای آینده این موج ادامه داشته باشد و حتماً این سفر یک نقطه عطفی برای گسترش روابط همه جانبه ایران و پاکستان خواهد بود.

این سفر افق‌های بلندتری را پیش‌روی دو کشور گذاشت

مشکی در پایان تاکید: ما در پاکستان شاهد بودیم که برخی از کشورهای منطقه و برخی از قدرت‌های فرامنطقه‌ای خیلی تلاش داشتند برای این سفر محدودیت‌های فراوانی ایجاد کنند حتی اگر بتوانند اصل سفر را تحت‌الشعاع قرار دهند، اما با لطف خدای متعال سفر به خوبی انجام شد و هم دستاوردهایی که این سفر داشت چه دستاوردهای اجتماعی و چه دستاوردهای سیاسی و منطقه‌ای در همین مدت کوتاه بازتاب خودش را داشت و حتماً در ادامه و آینده پس از این سفر، شاهد بازتاب‌های بیشتر و گشوده شدن افق‌های بلندتری در روابط دو کشور خواهیم بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • عکس/ دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • برنامه‌های تولیدی رادیو بوشهر کیفی شود
  • رسمی شدن هر گونه تجارت غیررسمی میان ایران و پاکستان