Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا دهقان مهرجردی، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،گفت: کارگاه آموزشی ویژه شاغلان صنایع دستی تخصصی رشته زیلو بافی به مدت دو روز در شهرستان میبد برگزار می‌شود.

او هدف از برگزاری این کارگاه را باز طراحی نقوش زیر انداز زیلو بر مبنای اصالت منطقه دانست و افزود: زیوبافان با جدید‌ترین شیوه‌ها و طرح‌های این صنعت آشنا خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقان اظهار داشت: شرکت کنندگان در روز اول کارگاه با مفاهیم اولیه طراحی نقوش هندسی زیلو، نحوه ترسیم نقوش هندسی متناسب با نقش‌های زیلو و رنگ‌ها و کاربرد آن در این صنعت آشنا می‌شوند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی افزود: آشنایی با نحوه بافت زیلو، مبانی کنترل کیفیت و شناخت مواد اولیه و کنترل کیفیت در حین بافت از سرفصل‌های آموزشی روز دوم این کارگاه است.

کارگاه آموزشی ویژه شاغلان صنایع دستی تخصصی رشته زیلو بافی اول و دوم مهر ماه به صورت رایگان در شهرستان میبد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

برگزاری کارگاه آموزشی  زیلو بافی در  میبد 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، سلسله نشست‌های آموزشی نمایندگان منتخب در مجلس دوازدهم به سیاق دوره‌های گذشته مجلس شورای اسلامی از سوی معاونت اجرایی قوه مقننه و با حضور و ارائه مباحث آموزشی برگزار شد.

این دوره آموزشی تقنینی و نظارتی، پس از دو روز و برگزاری ۲۱ کلاس فشرده با موضوعات مختلف از جمله آشنایی با قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام، سیاست‌های کلی قانونگذاری و آئین‌نامه داخلی، آشنایی با ساختار دیوان محاسبات، آشنایی با فرآیندهای تقنینی، آشنایی با ساختارها و ابزارهای نظارتی مجلس، آئین‌نامه دیپلماسی پارلمانی، مباحث اقتصاد کلان، مباحث اقتصاد انرژی، آشنایی با سازوکارهای پشتیبانی تخصصی پژوهشی برای نمایندگان توسط مرکز پژوهش‌ها و سایر بخش‌های مرتبط با مجلس شورای اسلامی، عصر امروز به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • خلاقیت در شیوه‌های آموزشی در کلاس درس یک معلم قمی
  • آشنایی بانوان مهابادی با شیوه‌های جدید طبخ آبزیان
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت در لرستان
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات «گیوه»
  • ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات گیوه
  • آغاز احیای رشته چادر شب‌بافی در چهارمحال و بختیاری
  • زنجان| صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است
  • برگزاری آزمون مهارت سنجی گلیم بافی در البرز