Web Analytics Made Easy - Statcounter

راه‌اندازی سرویس‌های «خدمات بدون کارت» از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک سرمایه، خدمتی کاربردی را در اختیار مشتریان این بانک قرار داده است. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ بازار اخبار سازمان‌ها و شرکت‌ها نظرات - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، به دنبال گام‌های موثر این بانک در ارائه سرویس‌های جدید در حوزه بانکداری الکترونیک، امکان انجام برخی خدمات بانکی بدون نیاز به کارت از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک سرمایه در اختیار مشتریان ارجمند قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشتریان ارجمند می‌توانند با مراجعه به یکی از دستگاه‌های خودپرداز بانک سرمایه و با استفاده از منوی «خدمات بدون کارت» به امکانات پرکاربرد ذیل دسترسی داشته باشند:

مسدود کردن کارت‌های سرمایه

با وارد نمودن شماره و رمز کارت سرمایه می‌توان آن را مسدود نمود.

اعلام شبا

اعلام شبای سپرده

با وارد نمودن شماره سپرده سرمایه می‌توان شبای سپرده را از خودپرداز دریافت نمود.

اعلام شبای تسهیلات

با وارد نمودن شماره تسهیلات سرمایه می‌توان شبای تسهیلات را از خودپرداز دریافت نمود.

برداشت وجه نقد بدون نیاز به کارت

از طریق ثبت درخواست در اینترنت بانک و واردکردن «شناسه برداشت وجه» (دریافت از طریق پیامک) و «رمز برداشت» (دریافت از صاحب حساب) و برداشت مبلغ مورد نظر تا سقف 2میلیون ریال

استعلام قبوض

پرداخت قبوض

با واردکردن شناسه قبض و پرداخت قبوض شرکت‌های خدماتی (اعم از آب، برق، گاز، تلفن ثابت و همراه و عوارض شهرداری) می‌توان وضعیت پرداخت آنها را از طریق درگاه‌های بانکداری الکترونیکی بانک سرمایه استعلام نمود.

انتهای پیام/

R1012123/P1012123/S1407,1431/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بانک سرمایه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بانک سرمایه بانک سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ارسال لینک‌های آلوده

رامین پاشایی معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا با اشاره به فرارسیدن تعطیلات سه روزه در کشور گفت : تجزیه و تحلیل پرونده‌های قضایی و تجربیات ادوار گذشته نشان می‌دهد که مجرمان سایبری با توجه به ایام پایانی هفته یا منتهی به تعطیلات چند روزه در کشور، اقدامات مجرمانه خود در فضای مجازی را افزایش داده و اقدام به کلاهبرداری از کاربران با روش‌های مختلف می‌کنند. 

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا با اشاره به شگرد این مجرمان ادامه داد: برخی افراد سودجو با ارسال پیامک حاوی پیوند‌های آلوده با عناوینی نظیر «دریافت کالابرگ»، «ابلاغیات قضایی»، و ... مترصد کلاهبرداری از طریق دسترسی غیر مجاز به گوشی تلفن فریب خوردگان و برداشت غیر مجاز پول از حساب‌های مالی آنان هستند. گاهی این افراد با لینک‌های آلوده به اطلاعات خصوصی شهروندان نیز دسترسی پیدا کرده و از این طریق دست به اخاذی از آنان می‌زنند.

وی با بیان اینکه ارسال و دریافت این پیامک‌ها در تمامی پیام رسان‌ها اعم از بومی و غیر بومی و گروه‌ها و کانال‌هایی که شهروندان در آن عضویت دارند ممکن است، گفت:‌حتی گاهی ممکن است ارسال این پیامک‌ها از طریق دوستان و آشنایان باشد و آنان خواسته یا ناخواسته در چنین دام سایبری افتاده باشند.

پاشایی اضافه کرد: علاوه بر لینک‌های آلوده، شیوه دیگر مجرمان سایبری، کلاهبرداری و دریافت وجه نقد و ... از کاربران است که لازم است در این خصوص نیز شهروندان هوشیاری لازم را داشته باشند.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتای فراجا در همین راستا به مردم و به خصوص کاربران فضای مجازی وتلفن‌های همراه هوشمند هشدار داد که در صورت مواجه با این‌گونه پیامک‌های مشکوک که مشخصه اصلی تمامی آنها ارسال از طریق سرشماره‌های تلفن شخصی است، به آن توجهی نکرده و از باز کردن لینک موجود در آن خودداری کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • چگونه می توان از شر موهای ناخواسته گوش خلاص شد؟
  • افزایش ارسال لینک‌های آلوده
  • موضوع عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌ها پیگیری شد
  • هویت شهید «مجتبی نادر طهرانی» شناسایی شد
  • شرایط دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات
  • کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه چگونه برقرار می‌شود؟
  • جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت