Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@07:29:10 GMT

پخش ویژه برنامه «یه روز تازه» در هفته مقدس

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۸۰۶۹

پخش ویژه برنامه «یه روز تازه» در هفته مقدس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه «یه روز تازه» از امروز ۳۱ شهریور از مرکز آموزش و پشتیبانی (مرآپش) نیروی زمینی ارتش بصورت زنده و مستقیم روانه آنتن شده و پخش آن تا پایان هفته ادامه دارد.

در این ویژه برنامه فرماندهان عالی رتبه ارتش و سپاه پاسداران، بسیج، مسئولان حفظ و نشر آثار دفاع مقدس، نویسندگان حوزه دفاع مقدس و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مهمانان خواهند بود.

ویژه برنامه «یه روز تازه» با اجرای وحید رونقی، رضا باقری و مژده خنجری از ساعت ۶:۳۰ تا حوالی ساعت ۹ روی آنتن می رود. معرفی و  بر پایی نمایشگاه دستاوردهای امنیتی- دفاعی ارتش از بخش های دیگر این برنامه است.

روزنامه تصویری صبحگاهی «یه روز تازه» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی امیرحسین خرمشاهی و روح الله رحیمی بصورت مشترک (یک هفته درمیان) با آیتم های متنوع و مختلف در حوزه گردشگری، محیط زیست، تئاتر و سینما، شهر و معماری، دانش و فناوری، ادبیات با تحلیل نقد کتاب، بوم گردی، خانه دوست، ارتباط تلفنی زنده و گفتگوی با مسئولان پیرامون موضوعات روز جامعه، تاریخ، صفحه شما و پا توی کفش اخبار هر روز صبح ساعت ۶:۳۰ تا ۹ روی آنتن می‌رود.

کد خبر 4725492 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی سازمان صداوسیما تئاتر ایران فیلم سینمایی کارگردان تئاتر فیلم کوتاه موسیقی ایرانی سریال ایرانی سینمای مستند بازیگر تئاتر سازمان سینمایی خانه هنرمندان ایران کنسرت موسیقی بازیگر سینما اکران عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۸۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» دوباره روی آنتن

سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی از این پس جمعه شب‌ها از ساعت ۲۳ در شبکه نمایش مهمان بینندگان و مخاطبان خود خواهد بود.

برنامه هفت از برنامه‌های باسابقه و پر مخاطب تلویزیون در حوزه نقد سینماست که ابتدا در شبکه سه سیما پخش می‌شد و بعد از مدتی پخش آن به شبکه نمایش رسید. این برنامه را مجریان متفاوتی همچون فریدون جیرانی، محمود گبرلو، محمدحسین لطیفی و بهروز افخمی بر عهده داشتند. «هفت» این روزها با بهروز افخمی به آنتن بازگشته است، کارگردانی که در سینما و تلویزیون نام آشناست و معمولا با نظرات متفاوتش در زمینه‌های گوناگون در ایجاد فضای نقد و گفت‌وگو موفق بوده است. 

باید دید برنامه هفت در فصل جدید تا چه اندازه می‌تواند با حضور چهره‌های سینمایی و همچنین طرح بحث‌های روز و کارآمد، جریان‌ساز و روشنگر باشد.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود