Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حزب سوسیال مسیحی آلمان تشکیل مجدد ائتلاف بزرگ (ائتلاف احزاب متحد مسیحی با سوسیال دموکرات‌ها) را برای حل مسائل کشورش در آینده مناسب ندانسته و برای تشکیل ائتلاف با سبزها تبلیغ کرد. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم ، "منفرد وبر"، معاون رئیس حزب سوسیال مسیحی آشکارا برای تشکیل ائتلاف با سبزها در دولت آینده آلمان تبلیغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که رئیس فراکسیون محافظه کاران در پارلمان اروپا است از یک مدل آینده برای آلمان سخن گفته و در گفتگو با روزنامه آلمانی "دی ولت" تاکید کرد که تنها یک ائتلاف از اتحادیه احزاب متحد مسیحی و حزب سبز می تواند درگیری های اجتماعی که ما در آلمان داریم را برطرف کند. به گفته وی  این برای پیوند هوشمندانه محیط زیست و اقتصاد، پایداری و ثبات و رقابت و اقتصاد بازار اجتماعی و حفظ منابع لازم است.

وی تصریح کرد که حکومت کردن مشترک کاری سخت و طاقت فرساست. اما سبزها در سال های اخیر از طریق رهبری حزبی جدید و مسئولیت های دولتی بزرگ در برخی ایالات تحولات بزرگی را ایجاد کرده اند و از یک حزب اغلب ایدئولوژیک به حزبی که می داند ما همه مسئول هستیم تبدیل شده است. وی البته تصریح کرد که حزب سبز باید خود را ازهمه جریانات چپ افراطی جدا کند.

انتقاد شدید پارلمان آلمان به دخالت‌های آمریکا در پروژه گازی "نورد استریم 2"

وبر در همکاری طولانی مدت با حزب سوسیال دموکرات هیچ آینده‌ای را ندیده و تصریح کرد که در حل مسائل آینده حزب سوسیال دموکرات دیگر به ندرت قابل استفاده است. با این همه ائتلاف بزرگ باید در همان موعد مقرر و در سال 2021 به کار خود پایان دهد.

ائتلاف بزرگ در آلمان این روزها و در حالی که مرکل آخرین دور صدر اعظمی خودرا می گذراند حال خوبی ندارد. احزاب دولت ائتلافی در انتخابات های ایالتی اخیر در شرق آلمان نتایج بدی را کسب کرده و با ریزش شدید آراء مواجه شدند.

دولت ائتلافی جدید در آلمان از همان آغاز تشکیل، با چالش‌های فراوانی روبه‌رو بود و بعد از شکست مذاکرات ائتلاف موسوم به جامائیکا (حزب لیبرال دموکرات، اتحادیه احزاب متحد مسیحی و سبزها) و در نهایت پس از یک دوره طولانی مذاکرات مجدد برای تشکیل ائتلاف بزرگ روی کار آمد.

اما روند طولانی مذاکرات برای تشکیل دولت ائتلافی جدید در آلمان از همان ابتدا تأثیر بدی روی محبوبیت این دولت بین شهروندان گذاشته و اتفاقات و چالش‌های بعدی هم به تشدید اوضاع دامن زد، به‌طوری که چهارمین دوره صدراعظمی مرکل به کام او تلخ شد.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آلمان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آلمان اخبار آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال روز: آینده علی خطیر در کجا رقم می‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، پس از برکناری علی خطیر از سمت خود در باشگاه استقلال، سوال مهمی که ممکن است برای بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال پیش بیاید، آینده مدیرعامل سابق آبی‌هاست، اینکه او آیا تمایل دارد تا مدتی را به استراحت بپردازد یا سریعا در لیگ برتر مشغول فعالیت شود؟

نام علی خطیر با جنجال‌های زیادی در فوتبال ایران همراه بوده است. درگیری با اوسیانو کروز، دستیار کی‌روش، پس از بازدید از ساختمان پک، سبب شد تا برای نخستین‌بار، نام خطیر مورد توجه قرار بگیرد. او سپس با حضور در پست معاون ورزشی استقلال در مرداد 97، بیش از قبل در کانون توجهات قرار گرفت.

خطیر در ادامه مسئولیت‌های دیگری در فوتبال ایران برعهده گرفت که یکی از مهم ترین‌های آنها، حضور در هیئت مدیره باشگاه تراکتور بود ولی او پس از مدتی، از سمت خود کناره‌گیری کرد و پس از حضور در کمیته تدوین مقررات فدراسیون، به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد.

حالا و با برکناری از سمت مدیرعاملی استقلال، باید دید که علی خطیر چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت. آیا او تصمیم می‌گیرد که مدتی را به استراحت بپردازد و یا اینکه در سمت جدیدی مشغول فعالیت خواهد شد؟ مدیر جوانی که آرزوهای زیادی با استقلال داشت ولی دوران حضور او روی نیمکت آبی‌ها بسیار کوتاه‌تر از چیزی بود که تصور می‌شد.

دیگر خبرها

  • نقش اساسی سدها در کنترل سیلاب و تأمین آب سیستان و بلوچستان
  • دانشجویان یهودی و مسیحی در حال حمایت از مردم غزه‌اند
  • سوال روز: آینده علی خطیر در کجا رقم می‌خورد
  • ارتقای نظام شایستگی در بخش عمومی ومهار تورم در مجلس موردتوجه باشد
  • کشورهایی با ماهرترین نیروی کار
  • تکنیک مهم نیست، دل فیلمساز را می‌خریم
  • محمدحسین لطیفی :تکنیک مهم نیست دل فیلمساز را می‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • محمدحسین لطیفی :تکنیک مهم نیست دل فیلمساز رامی‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • سوال و جواب‌ کوتاه از محسن هاشمی درباره خواهرش! | فیلم
  • تکنیک مهم نیست دل فیلمساز رامی‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم