Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۳۰ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف پژو پارس حامل ۵۹۵ کیلو تریاک در فارس

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک سواری پژو پارس، دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۹۵ کیلو تریاک در محور فیروزآباد به سمت شیراز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رهام‌بخش حبیبی بیان کرد: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فیروزآباد با انجام یک سری کار‌های اطلاعاتی و پلیسی از حمل و جا به جایی مقداری تریاک توسط یک سواری پژو پارس مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: در همین رابطه مأموران به محور فیروزآباد- شیراز اعزام و ضمن برپایی ایست و بازرسی، یک سواری پژو پارس حامل مواد مخدر را شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، ۵۹۵ کیلو تریاک کشف شد، خاطر نشان کرد: در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

رفع تصرف از اراضی ملی در قیروکارزین

فرمانده انتظامی قیروکارزین از رفع تصرف ۱۰ هزار و ۴۳ متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۴ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ دوم حمید رضا صالحی فرد گفت: ماموران انتظامی قیروکارزین در اجرای طرح مقابله با زمین خواری و رفع تصرف منابع طبیعی از چنگ زمین خواران، با دستور مقام قضائی و همکاری اداره منابع طبیعی و آب، زمینی به مساحت ۱۰ هزار و ۴۳ متر مربع از اراضی ملی که در منطقه "گاو کال" این شهرستان، توسط یک نفر به صورت غیر قانونی مورد تصرف و به باغ تبدیل شده بود، خلع ید و رفع تصرف کردند.

سرهنگ دوم صالحی فرد با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش این اراضی، ۴ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این راستا متهم تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام انتظامی از عموم شهروندان خواست: هرگونه اطلاع از دست اندازی و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو را برای اقدام قانونی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

کشف محموله میلیاردی مکمل دارویی و لوازم بهداشتی قاچاق

جانشین فرماندهی انتظامی مهر از کشف محموله یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی مکمل‌های دارویی و لوازم بهداشتی قاچاق خبر داد.

سرهنگ ۲ مرتضی رمضانی با اعلام این خبر، افزود: در راستای مقابله با قاچاق، ماموران پلیس آگاهی شهرستان مهر، حین گشت زنی و انجام ماموریت در محور مواصلاتی جم-فیروزآباد، به یک سواری پژو پارس حامل کالا مظنون شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان مهر، اظهار داشت: ماموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند ۵ کیلو و ۶۲۵ گرم پودر مکمل غذایی، ۱۶ هزار و ۱۰۰ عدد انواع قرص، کرم و ژل روغنی کشف کردند.

سرهنگ ۲ رمضانی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری ۳۳ نفر معتاد در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری ۳۳ نفر معتاد در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی‌نژاد گفت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی با هدف جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با قاطعیت در این شهرستان به اجرا در آمد.

او با بیان اینکه در اجرای این طرح ۳۳ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: در این خصوص ۳۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ انتقال داد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون خاطر نشان کرد: از آنجا که هدف پلیس خدمت به مردم و کاهش آسیب‌های اجتماعی است لذا مشارکت مردم در ارتقا اجتماعی امری ضروری است و شهروندان می‌توانند در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک، با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

کشف سیگار قاچاق میلیاردی در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان گفت: با تلاش مأموران انتظامی پاسگاه "هرمود عباسی"، یک اتوبوس توقیف و در بازرسی از آن، ۲۰۰ هزار نخ سیگار خارجی به ارزش یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ داود امجدی بیان کرد: اکیپ گشت پاسگاه "هرمود عباسی" این شهرستان در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز، هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک اتوبوس مظنون و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، تعداد ۲۰۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد، افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا از اولویت‌های پلیس این شهرستان است.

کشف گوشی و داروی گیاهی قاچاق توسط پلیس فرودگاه لارستان

معاون اجتماعی پلیس فارس از کشف ۶ دستگاه گوشی موبایل و ۱۷ هزار و ۲۰۰ گرم داروی گیاهی قاجاق به ارزش یک میلیارد ریال توسط ماموران پلیس فرودگاه لارستان خبر داد.

سرهنگ کاووس محمدی بیان کرد: ماموران پلیس فرودگاه لارستان هنگام چک و پایش مسافران در حال خروج از کشور به مقصد یکی از کشور‌های عربی به ۲ نفر مظنون شدند و آن‌ها را برای بررسی بیشتر به اتاق بازرسی هدایت کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: ماموران موفق شدند در بازرسی از بار همراه آن مسافرین، ۶ دستگاه گوشی موبایل و ۱۷ هزار و ۲۰۰ گرم داروی گیاهی قاجاق از نوع زعفران، گل ختمی و گل گاوزبان قاچاق و بدون هرگونه مجوز قانونی کشف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، یک میلیارد ریال برآورد شده است، عنوان داشت: متهمین پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۳۰ دستگاه استخراج ارز قاچاق میلیاردی در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از کشف ۳۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان بیان داشت: ماموران پاسگاه انتظامی "کناره" این شهرستان، با اقدامات فنی و تخصصی از نگهداری غیر مجاز دستگاه‌های تولید ارز در یک واحد دامداری مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او با بیان اینکه ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان موفق شدند تعداد ۱۶ دستگاه ماینر قاچاق کشف کنند، گفت: ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ زراعتیان ادامه داد: در اقدامی دیگر نیز ماموران انتظامی پاسگاه "کامفیروز شمالی" در بازرسی از یک کارگاه برنجکوبی، موفق شدند ۱۴ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال را کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان در مجموع ارزش ریالی دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال قاچاق کشف شده، ۴ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضائی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

۱۶ واحد صنفی متخلف در ممسنی پلمپ شد

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از اجرای طرح تشدید، کنترل و نظارت بر اصناف و پلمپ ۱۶ واحد صنفی متخلف خبر داد.

سرهنگ محمد‌هاشم قسام افزود: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان با هدف ارتقا امنیت در جامعه صنفی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و همچنین ارزیابی میزان پایبندی اصناف به قوانین و مقررات، طرح تشدید، کنترل و نظارت را اجرا کردند.

سرهنگ قسام افزود: در این طرح مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به صورت محسوس و نامحسوس از ۲۷ واحد صنفی بازدید و ۱۶ واحد را به علت عدم رعایت قوانین و مقررات و نداشتن پروانه کسب پلمپ کردند.
انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان قاتل فراری که در یکی از روستاهای این شهرستان اقدام به قتل کرده بود، در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد.

سرهنگ یوسف اشرفی افزود: همزمان با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در روستای کلیجه این شهرستان، مأموران نیروی انتظامی و پلیس آگاهی در محل حاضر و اقدام به بررسی محل جرم و وقوع قتل کردند و مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ اشرفی اظهار کرد: با تلاش مأموران انتظامی و با هوشیاری کارآگاهان پلیس، قاتل در نزدیکی محل وقوع قتل و در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد، با بیان اینکه تحقیقات انتظامی و قضایی در این ارتباط ادامه دارد، گفت: طبق بررسی های انجام شده توسط کارشناسان نیروی انتظامی، اختلافات شخصی عامل اصلی این حادثه بوده است.

وی افزود: مقتول ۳۹ ساله و با هویت معلوم توسط قاتل در لحظه برگشت از مزرعه به قتل رسیده است.

سرهنگ اشرفی، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در امنیت و آرامش شهروندان مقابله می کند، افزود: امنیت خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت با کسی تعارف ندارد.

 

 

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • سارق احشام در دام پلیس نکا